کد خبر : 2076684 | 23 مهر 1403 ساعت 01:54 | 5K بازدید | 4 دیدگاه

با این مصدومیت: احتمال خرید رئال در ژانویه بیشتر شد!

داوید آلابا در تمرینات انفرادی در رئال مادرید، درد جدیدی احساس کرده که باعث تأخیر در بازگشتش به میادین می‌شود.

با این مصدومیت: احتمال خرید رئال در ژانویه بیشتر شد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق اخبار اخیر، داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، در تمرینات از درد ناشی از ساییدگی غضروف زانو رنج می‌برد. این مشکل باعث شده که استخوان‌های زانوی او به هم ساییده شوند و درد زیادی ایجاد کنند. این وضعیت منجر به این می‌شود که برنامه‌های رئال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دچار تغییر شود.

طبق گزارش ادو پیدال، خبرنگار اونداسرو، رئال مادرید به دلیل این مشکل جدی در زانوی آلابا، به دنبال تقویت خط دفاعی خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. رئال پس از مشکلات در خط دفاعی به بازگشت آلابا دل بسته بود و امیدوار بود که بخشی از این مشکلات حل شود اما حالا باید به‌طور جدی در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه به دنبال مدافع باشد.

2094540

مشکل زانوی آلابا بسیار جدی است و نیاز به مراقبت و درمان دقیق دارد. پیش از این اعلام شده بود که او در دسامبر و یا ژانویه به میادین بازمی‌گردد و حالا طبق اخبار جدید، بازگشت او با تاخیر مواجه خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که کارلو آنچلوتی و دیگر مدیران باشگاه موافق خرید مدافع در ژانویه هستند، اما مخالف بزرگ که نظرش می‌تواند همه چیز را تغییر دهد، فلورنتینو پرز است و حالا باید دید با تأخیر در بازگشت آلابا، نظر پرز تغییر خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها