کد خبر : 2076674 | 23 مهر 1403 ساعت 00:52 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: اینزاگی، من دوستت دارم!

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، می‌گوید هیچ حسادتی به سیمونه اینزاگی ندارد و از صحبت‌های او درباره مربی اینتر سوءاستفاده شده است.

اسپالتی: اینزاگی، من دوستت دارم!

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی وارد زمین چالش بزرگ شده که به دلیل ارتباطش با یکی از طرفداران افراطی اینتر، به مقر پلیس میلان احضار شد.

بعد از دستگیری حدود 30 متهم توسط پلیس دارایی میلان، مشخص شد که 19 نفر از آن‌ها عضو اولتراهای دو باشگاه میلان و اینتر هستند. یکی از این افراد با اینزاگی تماس تلفنی داشت و او را تحت فشار قرار داد تا برای حمایت از نراتزوری در فینال چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی، از باشگاه بلیت‌های بیشتری را دریافت کند.

روز پنجشنبه در جریان نشست خبری گذشته از لوچانو اسپالتی در این خصوص سوال شد و او گفت: "هرگز برای من اتفاق نیفتاده که کسی با من تماس بگیرد، من تازه چنین چیزی را متوجه شدم. اگر کسی با شما تماس بگیرد و شما او را نشناسید، گفتگو بین شما خیلی دشوار است. من جواب تلفن همه را می‌دهم حتی شماره‌هایی که ناشناس هستند اما پس از آن من همچنین می‌دانم چگونه تلفن را قطع کنم."

اظهارات اسپالتی موجب شد که باشگاه اینتر و همچنین اینزاگی از سرمربی تیم ملی ناراحت شوند. به همین دلیل از اسپالتی در نشست خبری جدیدش دوباره درباره اینزاگی سوال شد.

2094517

سرمربی آتزوری گفت: "من چیزی برای شفاف‌سازی ندارم، فقط باید توضیح دهم که چه پاسخی دادم. هیچ اشاره‌ای به اینزاگی نداشتم. از من یک سوال در مورد یک موقعیت پرسیده شد و من همانطور که رفتار می‌کنم، پاسخ می‌دهم. بعد اینکه سخنانم مورد سوءاستفاده قرار گرفت، این دیگر مشکل من نیست، می‌خواستند با سوءاستفاده از حرف‌هایم درباره اینزاگی آن را اغراق آمیز جلوه بدهند.

بسیار متاسفم که اینزاگی چنین شرایطی را تجربه می‌کند، چون من اینزاگی را به همان اندازه که بسیاری از همکاران را دوست دارم، دوست دارم، به هیچ مربی‌ای حسادت نمی‌کنم.

من فقط همان چیزی را گفتم که در پاسخ به سوال دیدید و این به من مربوط می‌شود چون آن سؤال خطاب به من بود. همانطور که می‌خواهم جواب می دهم، لازم نیست چیزی را برای کسی روشن کنم. من فقط پاسخ دادم که در شرایط خاص چگونه رفتار خواهم کرد."

دیدگاه‌ها