کد خبر : 2076673 | 23 مهر 1403 ساعت 00:41 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

رانگنیک هالند را گلباران کرد و تحویل پپ داد!

تیم ملی اتریش در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه پرگل ۵-۱ از سد میهمانش نروژ گذشت.

رانگنیک هالند را گلباران کرد و تحویل پپ داد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از پرگل‌ترین بازی‌های هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، اتریش با نتیجه پرگل ۵-۱ از سد میهمانش نروژ گذشت تا یاران ارلینگ هالند در حضور کامل کاپیتان خود با شکستی تحقیرآمیز به کشورشان برگردند.

با وجود آنکه یاران هالند توانستند گل زودهنگام مارکو آرناتوویچ در دقیقه هشت را توسط الکساندر سورلوث در دقیقه ۳۹ جبران کنند و نیمه اول را با تساوی به پایان برسانند، اما شاگردان رالف رانگنیک در نیمه دوم کار را طوفانی آغاز کردند و در عرض دوازده دقیقه، سه بار توسط آرناتوویچ، فیلیپ لینهارت و استفان پوش به گل رسیدند.

2094513

گل پنجم اتریش در این مسابقه نیز در دقیقه ۷۱ توسط مایکل گرگوریش به ثمر رسید تا شکست نروژ سنگین‌تر از قبل شود. در بیست دقیقه پایانی اوضاع کمی تغییر کرد و نروژ توانست دو سه موقعیت گلزنی توسط هالند به‌دست بیاورد اما شب، شب کاپیتان نروژی‌ها نبود و در نهایت بازی با همان نتیجه ۵-۱ به پایان رسید.

البته که با وجود این شکست، نروژ همچنان با هفت امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه سوم سطح ب مسابقات باقی ماند و تیم‌های اتریش، اسلوونی و قزاقستان به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم قرار دارند.

2094512

دیدگاه‌ها