کد خبر : 2076664 | 23 مهر 1403 ساعت 09:20 | 18K بازدید | 54 دیدگاه

پسر بی‌حاشیه تراکتور به دنبال پیراهن تیم ملی

دفاع چپ تیم فوتبال تراکتور فارغ از هر هیاهویی در تمرینات این تیم حضور دارد.

پسر بی‌حاشیه تراکتور به دنبال پیراهن تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، با آمدن دراگان اسکوچیچ به تراکتور سبک بازی این تیم دچار تغییرات محسوس شد و به واسطه آن عملکرد بازیکنان این تیم نیز بیشتر به چشم آمد. یکی از نفرات تراکتور که شاید بتوان گفت با آمدن اسکوچیچ بیش از پیش دیده می‌شود محمد نادری است. او که دومین فصل حضورش در جمع پرشورها را سپری می‌کند، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های دراگان در رسیدن به موفقیت‌های بزرگ به حساب می‌آید.

نادری که فصل پیش در 23 بازی به میدان رفت و یک پاس گل ثبت کرد، فصل جدید را متفاوت آغاز کرده است. او در هر 7 بازی تراکتور در لیگ برتر حضور داشته و در تنها بازی آسیایی این تیم روی دو گل اثر مستقیم گذاشته است.

این بازیکن همچنان با رویکردی به دور از حاشیه به روزهای بهتر فکر می‌کند. شاید مهمترین هدف فردی او درفصل جاری بازگشت به تیم ملی باشد. هدفی که با توجه به سابقه کار میان او و قلعه‌نویی و توجهی که همیشه از سوی سرمربی فعلی تیم ملی به این بازیکن بوده، دور از دسترس نیست.

محمد نادری این فصل شرایط بسیار خوبی در تراکتور دارد. در ترکیب پرشورها او مهدی ترابی را بالای دست خود دارد و در دیگر جناح هم دانیال اسماعیلی‌فر کمک می‌کند تا خط آتش تراکتور به خوبی تغذیه شده و کار هر حریفی را با سختی مواجه کند.

دیدگاه‌ها