کد خبر : 2076659 | 23 مهر 1403 ساعت 09:31 | 20.3K بازدید | 38 دیدگاه

مدافع استقلال برای مهار رونالدو گرم می‌کند

رافائل سیلوا که پس از ثبت نخستین گلش برای استقلال از روحیه بالایی برخوردار است، برای بازی با النصر آماده می‌شود.

مدافع استقلال برای مهار رونالدو گرم می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال، فصل جدید لیگ برتر را چندان خوب آغاز نکرد و با چند اشتباه بزرگ، انتقادات زیادی را به خود جلب کرد. از جمله این اشتباهات، پنالتی‌ای بود که در دیدار برابر شمس آذر به حریف تقدیم کرد و منجر به باز شدن دروازه استقلال شد. همچنین، در بازی برابر ملوان، یک پاس رو به عقب اشتباه از سوی او، فرصت طلایی‌ای را برای تیم حریف ایجاد کرد و باعث شد استقلال گل مهمی دریافت کند. این اشتباهات اولیه او تأثیر منفی زیادی بر روند تیم گذاشت و باعث شد برخی هواداران و کارشناسان عملکرد او را زیر سوال ببرند.

با این حال، سیلوا توانست در ادامه فصل به خودش بیاید و عملکردش را بهبود بخشد. چه در دوران حضور جواد نکونام و چه با ورود سهراب بختیاری‌زاده به کادر فنی، او به عنوان مدافع مورد اعتماد تیم باقی ماند. سیلوا در بازی اخیر برابر هوادار، توانست نخستین گل خود برای استقلال را پس از دو فصل به ثمر برساند. این گل، نشان‌دهنده بازگشت او به فرم ایده‌آل و تثبیت جایگاهش در خط دفاعی بود. او حالا بار دیگر ثابت کرده که می‌تواند مهره‌ای کلیدی برای تیمش باشد.

رافائل سیلوا نیم‌فصل دوم لیگ بیست و یکم و به درخواست فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و تأثیر زیادی در قهرمانی آن فصل داشت. هرچند در نیم‌فصل اول لیگ گذشته از استقلال جدا شد و بدون تیم ماند، اما دوباره به این تیم بازگشت و به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تبدیل شد. عملکرد سیلوا در دوره بازگشتش نشان داد که همچنان توانایی‌های لازم برای حضور در تیمی بزرگ مانند استقلال را دارد.

حالا رافائل سیلوا با چالش بزرگی روبه‌روست. او باید در دیدار حساس اول آبان برابر النصر عربستان، که مهاجمان خطرناک و جهانی‌ای چون کریستیانو رونالدو و سادیو مانه را در ترکیب خود دارد، به میدان برود. این دیدار بی‌تردید یکی از سخت‌ترین آزمون‌های فصل برای سیلوا خواهد بود، و او باید تمام تجربه و توانایی‌های خود را به کار گیرد تا بتواند مهاجمان زهردار النصر را مهار کند و استقلال را از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاورد.

دیدگاه‌ها