کد خبر : 2076655 | 23 مهر 1403 ساعت 09:09 | 5.5K بازدید | 5 دیدگاه

استحقاری: شخص ناشناسی وارد زمین نشد

ماجرای تهدید داور در بازی جنجالی لیگ یک!

مدیر فنی تیم بعثت کرمانشاه مسائل مطرح شده درباره تغییر تصمیم داور مسابقه با مس کرمان با تهدید فردی ناشناس را تکذیب کرد.

ماجرای تهدید داور در بازی جنجالی لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه"، بازی جنجالی بعثت کرمانشاه و مس کرمان در هفته ششم لیگ یک حواشی زیادی را به راه انداخت و بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای فوتبال داشت. در این مسابقه مس کرمان یک گل به ثمر رساند که داور بازی با حواشی فراوان و جنجالی بزرگ این گل را مردود کرد.

در این خصوص مسئولان مس کرمان ادعا کردند که فردی ناشناس با لباس شخصی در هنگام مشورت داور با کمک‌های خود به داخل زمین رفته و داور را تهدید کرده تا او گل را قبول نکند. این ادعا اگرچه باید مورد بررسی کمیته انضباطی قرار بگیرد اما از سوی مسئولان باشگاه کرمانشاهی تکذیب می‌شود.

فرشید استحقاری مدیرفنی تیم بعثت کرمانشاه در واکنش به تهدید داور توسط برخی افراد ناشناس گفت: «شخص ناشناسی با لباس شخصی وارد زمین نشد و تنها اشخاصی که با لباس شخصی به سمت داور بازی رفتند، من و علی نظرمحمدی سرمربی تیم بود. داور بازی قبل از گل سوت را به دلیل خطای مهاجم مس به صدا درآورد و دروازه‌بان ما در جای خود ایستاد. کمک داور نظرش با داور وسط فرق داشت و داور وسط پس از مشورت با کمک داور گل را قبول کرد و پس از آن ما به سمت او رفتیم و به او اعلام گفتیم سوت را برای خطا به صدا درآوردی، پس گل نباید تایید شود. در این صحنه داور چهارم هم با اعضای تیم بعثت هم نظر بود.»

او ادامه داد: «داور بازی برای مشورت با کمک‌های خود به رختکن رفت تا فیلمی که از بغل گرفته شده بود را ببیند و پس از بازدید صحنه به وارد زمین شد و خطای مهاجم مس را گرفت.»

استحقاری درباره ادعای سرپرست مس کرمان مبنی بر اینکه داور وسط به او اعلام کرده گلشان صحیح بوده اما مصلحت است که گل را نپذیرد، بیان کرد: «داوری که با تهدید نظر خود را تغییر دهد داور نیست. به غیر از ناظر بازی، ناظر داوران و چهار داور داخل زمین شخصی وارد رختکن نشد و اجازه ورود به رختکن را به کسی ندادیم.»

وی افزود: « تهدیدی صورت نگرفته است. در ورزشگاه نیروهای انتظامی حضور دارد و خطری برای داور وجود نداشت.»

دیدگاه‌ها