کد خبر : 2076654 | 22 مهر 1403 ساعت 23:11 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

ژرژ وه‌آ:

به مالدینی گفتم پسرم را برای میلان بخر!

ژرژ وه‌آ می‌گوید در دوران مدیریت پائولو مالدینی در میلان، از او خواسته تیموتی وه‌آ، پسرش، را به خدمت بگیرد.

به مالدینی گفتم پسرم را برای میلان بخر!

به گزارش "ورزش سه"، برنده توپ طلای ۱۹۹۵ در موناکو و پاری سن ژرمن درخشید و سپس از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ پیراهن میلان را پوشید.

او سپس ادامه دوران حرفه‌ای خود را در چلسی، منچستر سیتی، مارسی و الجزیره گذراند و در سال ۲۰۰۳ بازنشسته شد. او در مصاحبه جدیدی با لا گاتزتا دلو اسپورت، گفت: «میلان همیشه خانه من خواهد بود، زیرا از روز اول به من این احساس را دادند. سیلویو برلوسکنی، آدریانو گالیانی، هم‌تیمی‌هایم و محبت هواداران که هنوز هم باورنکردنی است. و فکر کنید، من هوادار یوونتوس بودم، با این حال همیشه مقابل آنها گل می‌زدم.» او در ۱۴۷ بازی رسمی برای میلان ۵۸ گل زد و ۳۶ پاس گل داد و دو عنوان سری A را به دست آورد.

اکنون در سن ۵۸ سالگی، پسرش تیموتی وه‌آ نیز در سری A و برای یوونتوس بازی می‌کند، اگرچه او تصمیم گرفت به جای لیبریا، برای تیم ملی آمریکا بازی کند.

وه‌آ گفت: «وقتی زمانش رسید، او به من گفت که با دوستانش در نیویورک بزرگ شده و احساس می‌کند که می‌خواهد نماینده ایالات متحده باشد. این فرصتی برای او بود و دلیلی نداشت که من مانعش شوم.

2094477

حتی با مالدینی درباره او صحبت کرده بودم، زیرا میلان او را زیر نظر داشت، به او گفتم تیموتی بازیکن خوبی است و می‌توانی آن را برای میلان به خدمت بگیری اما در نهایت او به یوونتوس رفت. من بسیار خوشحالم که او اکنون در یوونتوس است، زیرا همیشه به خاطر میشل پلاتینی از بیانکونری حمایت می‌کردم. من متقاعد شده‌ام که او واقعاً جای پیشرفت دارد.»

دیدگاه‌ها