کد خبر : 2076653 | 23 مهر 1403 ساعت 08:56 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

اولیور کان:

نوبل در چمپیونزلیگ است و باید شماره یک آلمان باشد!

اولیور کان، اسطوره تیم ملی آلمان، معتقد است الکساندر نوبل شانس بیشتری برای جانشینی آندره تراشتگن دارد چرا که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است.

نوبل در چمپیونزلیگ است و باید شماره یک آلمان باشد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، با نتیجه ۲-۱ از سد میزبانش گذشت و حالا با هفت امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد.

یکی‌ از علامت سوال‌های بزرگ هواداران آلمانی، انتخاب جانشین مارک آندره تراشتگن به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی بود که تا حد زیادی تکلیف آن مشخص شد و الکساندر نوبل، دروازه‌بان اشتوتگارت، در بازی مقابل بوسنی با پیراهن شماره یک مانشافت به میدان رفت‌.

2070123

در همین راستا، اولیور کان، دروازه‌بان افسانه‌ای سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، در گفتگو با بیلد درمورد در مورد دروازه‌بان جدید تیم ملی کشورش گفت: "من حس می‌کنم هنوز هم رقابت برای تصاحب شماره یک آلمان نزدیک است و هنوز تکلیف آن به طور کامل مشخص نیست.

با این حال الکساندر نوبل یک برتری بزرگ نسبت به اولیویر بائومن دارد و آن هم حضور در لیگ قهرمانان به همراه اشتوتگارت است. به هرحال حضور در تورنمنت مهمی همچون چمپیونز لیگ، احتمالا شانس بیشتری برای بازی در تیم ملی به شما خواهد داد.

البته که بائومن نیز با هوفنهایم در لیگ اروپا حضور دارد و تا اینجای رقابت‌ها هم فصل نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته اما بازی در لیگ قهرمانان اروپا، شانس نوبل برای جانشینی تراشتگن را بیشتر از بائومن می‌کند."

دیدگاه‌ها