کد خبر : 2076645 | 23 مهر 1403 ساعت 08:33 | 11.1K بازدید | 7 دیدگاه

رودی فولر مدعی شد

تکلیف ویرتز و رئال برای تابستان آینده مشخص شد!

رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان، معتقد است فلورین ویرتز در تابستان آینده بوندسلیگا را ترک نخواهد کرد.

تکلیف ویرتز و رئال برای تابستان آینده مشخص شد!

به گزارش "ورزش سه"، فلورین ویرتز، بازیکن بااستعداد بایر لورکوزن، یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال اروپا است و آینده او همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان و بازیکن سابق بایر لورکوزن، در مورد آینده ویرتز توضیحاتی داده است. در هفته‌های اخیر، گزارش‌هایی از آلمان حاکی از آن است که این هافبک تهاجمی ممکن است در کشور خود بماند و حتی احتمال تمدید قرارداد با بایر لورکوزن نیز وجود دارد. خانواده ویرتز این گزینه را بسیار مثبت می‌بینند. نکته قابل توجه این است که این اتفاق پیوستن به بایرن مونیخ یا رئال مادرید را حداقل در حال حاضر منتفی می‌کند.

هم بایرن مونیخ و هم رئال مادرید مدت‌هاست که ویرتز را زیر نظر دارند، اما خارج کردن او از بایر لورکوزن کار آسانی نخواهد بود. این بازیکن ملی‌پوش آلمانی تا سال ۲۰۲۷ با تیمی که تحت هدایت ژابی آلونسو است، قرارداد دارد. ارزش او در ترنسفرمارکت طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها ۱۳۰ میلیون یورو است و بایر لورکوزن اعلام کرده که برای این بازیکن تا ۱۵۰ میلیون یورو می‌خواهد.

یکی از کلیدهای این انتقال، در دست جمال موسیالا، هم‌تیمی او در تیم ملی، است. بازیکن بایرن که مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد، می‌تواند مبلغ زیادی را به خزانه بایرن مونیخ وارد کند که این تیم را برای جذب ویرتز آماده می‌کند.

رئال مادرید، طبق معمول در این موارد، ترجیح می‌دهد منتظر بماند و از گذر زمان استفاده کند. این تیم از ژابی آلونسو، که به عنوان جانشین جدی کارلو آنچلوتی مطرح شده است، برای متقاعد کردن بازیکن در آینده استفاده خواهد کرد.

2094466

رودی فولر، اسطوره فوتبال آلمان که در بایر لورکوزن بازی و مربیگری کرده است، در مورد آینده ویرتز گفت: «هنوز یک دفتر کوچک در لورکوزن دارم و برخی چیزها را از سیمون رولفس و فرناندو کارو می‌شنوم. در برخی امور درگیر هستم. حس من این است که لورکوزن سعی خواهد کرد او را تا جام جهانی ۲۰۲۶ نگه دارد.»

فولر می‌داند که این داستان فصل‌های بیشتری خواهد داشت و چندین تیم در این رقابت حضور خواهند داشت: «در ماه‌های آینده همچنان تصمیم این پسر مسئله بزرگی است. هیچ شکی نیست که بایرن او را می‌خواهد. اما همچنین دو یا سه باشگاه دیگر نیز در این رقابت خواهند بود.»

با این حال، فولر معتقد است که قیمت ویرتز برای اکثر تیم‌های فوتبال اروپا بسیار بالاست: «این مبالغی است که همه باشگاه‌ها نمی‌توانند پرداخت کنند.» 

نبرد برای داشتن ویرتز تازه آغاز شده و بایر لورکوزن، بایرن مونیخ و رئال مادرید اصلی‌ترین مدعیان هستند. تصمیم نهایی اما در دست بازیکن است.

دیدگاه‌ها