کد خبر : 2076644 | 23 مهر 1403 ساعت 08:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

رایکوویچ ادای دیبو مارتینز‌ را درآورد و پنالتی ‌گرفت!

پدراگ رایووویچ، دروازه‌بان تیم ملی صربستان، اعتراف کرد برای مهار پنالتی گرانيت ژاکا از حرکات امیلیانو مارتینز تقلید کرده است.

رایکوویچ ادای دیبو مارتینز‌ را درآورد و پنالتی ‌گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان یکی از بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی صربستان با نتیجه ۲-۰ از سد میهمانش سوئیس گذشت و با چهار امتیاز در رتبه سوم باقی ماند تا سوئیس در ادامه نتایج بسیار ضعیفش، بدون امتیاز در رتبه آخر گروه چهارم رقابت‌ها پشت سر دانمارک، اسپانیا و صربستان قرار بگیرد.

یکی از نکات جالب توجه این بازی، واکنش عالی پردراگ رایکوویچ، دروازه‌بان تیم ملی صربستان در مصاف تک به تک با گرانیت ژاکا از روی نقطه پنالتی بود.

واکنشی که رایکوویچ اعتراف کرد با تقلید از امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان پنالتی گیر تیم ملی آرژانتین و استون ویلا انجام داده است. رایکوویچ که در تیم الاتحاد عربستان بازی می‌کند، در مورد مهار پنالتی ژاکا در گفت‌وگو با روزنامه نوا صربستان گفت: "بازی سختی بود اما این بهترین نمایش من در صربستان نبود چرا که بازی‌های بهتر از این هم داشته‌ام."

رایکوویچ پیش از زدن ضربه پنالتی توسط ژاکا، با انجام حرکات دست سعی در ازبین بردن تمرکز پنالتی زن سوئیس داشت و حالا در این مورد می‌گوید: "این حرکات ترفند‌های شناخته شده‌ای هستند و من کار جدیدی انجام ندادم. راستش را بخواهید، این حرکات را از امیلیانو مارتینز یاد گرفتم. مطمئنا در از بین بردن تمرکز پنالتی زن تاثیر دارد و به بازکین استرس وارد می‌کند. مارتینز در زمینه مهار پنالتی یکی از بهترین‌های دنیاست و باید اعتراف کنم که در این زمینه از او تقلید می‌کنم."

2094463

دیدگاه‌ها