کد خبر : 2076642 | 23 مهر 1403 ساعت 08:08 | 47.5K بازدید | 38 دیدگاه

مسینیو:

با احترام به نیمار و رونالدو، مسی اسطوره من است!

مسینیو، وینگر جوان چلسی که فصل آينده به این تیم اضافه خواهد شد، لیونل مسی را به عنوان اسطوره خود معرفی کرد.

با احترام به نیمار و رونالدو، مسی اسطوره من است!

به گزارش "ورزش سه"، استوائو ویلیان ملقب به مسینیو، وینگر برزیلی و ۱۷ ساله پالمیراس برزیل است که از تابستان ۲۰۲۵ به تیم چلسی اضافه خواهد شد. بازیکنی که به عنوان یکی از پدیده‌های دنیای فوتبال از او یاد می‌شود و تا اینجای سری آ برزیل نیز موفق به ثبت ۹ گل در ۲۳ بازی برای پالمیراس شده است.

او که برای اولین بار به تیم ملی برزیل دعوت شده است، در گفت‌وگو با روزنامه گاردین فرانسه، از دلایل پیوستن به چلسی با وجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های مطرح دیگری همچون بارسلونا پرده برداشت و گفت:" باید اعتراف کنم که از کودکی طرفدار بارسلونا بودم اما درخصوص انتخاب چلسی، تصمیمی کاملا منطقی گرفتم چرا که در این تیم فرصت بیشتری برای بازیکنان جوان مهیا است تا درخشش خود را نشان دهند.

حضور در شهر لندن، بازی در لیگ برتر انگلیس و فرصت زیادی که در چلسی به جوانان داده می‌شود، سه دلیل اصلی من برای انتخاب چلسی بود. مطمئنم انتخاب درستی داشتم."

2076659

مسینیو سپس درمورد اینکه کدام بازیکن اسطوره او در دوران کودکی بوده افزود: "با احترام به نیمار که هموطن من است و همچنین کریستیانو رونالدو که علاقه بسیار زیادی به آنها دارم اما اسطوره دوران فوتبال من کسی نیست جز لیونل مسی آن‌ هم به‌خاطر چیز‌های زیادی که به فوتبال و هوادارانش در این سال‌ها داده است.

سبک بازی مسی در زمین و همچنین شخصیت خوب او بیرون از مستطیل سبز، او را تبدیل به بازیکنی کرده که باید به عنوان الگوی ورزشی به آن نگاه و از او کپی‌بردای کنم. وجه تشابه جذاب میان من و مسی نیز این است که هردو چپ دست و چپ پا هستیم."

دیدگاه‌ها