کد خبر : 2076640 | 22 مهر 1403 ساعت 22:18 | 25.6K بازدید | 33 دیدگاه

قیمت آرنولد با این کاشته چند میلیون بیشتر شد!

ترنت الکساندر آرنولد در جریان برتری 3-1 انگلیس مقابل فنلاند یک گل دیدنی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

قیمت آرنولد با این کاشته چند میلیون بیشتر شد!

به گزارش "ورزش سه"، شکست مقابل یونان بازیکنان انگلیس را مجبور کرد که در بازی امشب مقابل فنلاند به دنبال برد باشند. انگلیس امشب در بازی دور چهارم مرحله گروهی میهمان بود و با نتیجه 3-1 به برد رسید.

گل دیدنی ترنت الکساندر-آرنولد از روی ضربه آزاد یکی از معدود لحظات دیدنی این بازی بود که اگرچه انگلیس در آن برنده شد اما در هر صورت برای بازپس‌گیری مجدد صدر جدول گروه کافی نبود.

انگلیس در این دیدار با گل دقیقه 18 جک گریلیش پیش افتاد و نیمه اول را با همین گل به پایان رساند. در نیمه دوم آرنولد در دقیقه 84 گل دیدنی‌ای را به ثمر رساند که قبلا در دوران حرفه‌‌ای خود چندین بار موفق به رقم زدن آن شده بود.

2094453
2094455
2094456

آرنولد پشت ضربه ایستگاهی که در فاصله تقریبا زیاد از محوطه جریمه فنلاند اعلام شده بود ایستاد و با ضربه پای راست شانس گلزنی خود را امتحان کرد.

ضربه قوس‌دار مدافع لیورپول با ارتفاع مناسب از بالای دیوار دفاعی عبور کرد و در نزدیکی تیرک عمودی وارد دروازه فنلاند شد. روی این صحنه لوکاس هرادسکی، دروازه‌بان بایرلورکوزن، هرچه تلاش کرد با شیرجه بلند حتی نتوانست روی توپ اثر بگذارد و شاهد به ثمر رسیدن این گل دیدنی بود.

دیدگاه‌ها