کد خبر : 2076636 | 22 مهر 1403 ساعت 21:48 | 3.3K بازدید | 8 دیدگاه

ناگلزمان: در خانه مقابل هلند قدرت‌نمایی می‌کنیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش برای شکست دادن هلند کاملاً آماده است.

ناگلزمان: در خانه مقابل هلند قدرت‌نمایی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، آلمان فرداشب در خانه از هلند پذیرایی خواهد کرد. بازی قبلی دو تیم در آمستردام جذاب و پرگل دنبال شد و در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در نشست خبری پیش از بازی، ناگلزمان در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

بازی فردا؟
فردا بازی بسیار جالبی در مقابل یک حریف بسیار خوب است. فکر می‌کردم در آمستردام تیم بهتری بودیم و می‌توانستیم بازی را ببریم. فردا هم همین کار را می‌کنیم. از آنها بهتر خواهیم بود و مقابل‌شان قدرت‌نمایی خواهیم کرد.

غیبت کروس در مراسم خداحافظی فردا؟
ما با هم صحبت نکردیم. او جلسه مهمی در آکادمی‌اش دارد. حیف است که نمی‌تواند بیاید، او مستحق حضور در چنین مراسمی است، اما دلیلی برای متقاعد کردن او نداشتم.

برای فردا از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
فکر نمی‌کنم. تغییرات آنقدر بزرگ نیستند. فردا خواهیم دید که آیا نیاز به انجام این کار داریم یا خیر.

2094444

حضور برایان بروبی در بازی فردا؟
او از نظر فیزیکی بسیار خوب است. او را به لایپزیش بردم و می‌دانم چقدر بازیکن خوبی است. او یک مهاجم کلاسیک نیست که فقط در محوطه جریمه بایستد و به توپ ضربه بزند. دفاع برابر او دشوار است.

یک سال حضور در تیم ملی و آینده‌تان؟
وقتی کاری به این خوبی را شروع می‌کنید، اعتقاد و ایمان خاصی به آن دارید. ما در یورو خوب بازی کردیم و از نظر فوتبالی به دستاوردهای زیادی رسیدیم. هنوز نمی‌دانم که آیا ما بعد از سال ۲۰۲۶ با هم کار خواهیم کرد یا نه.

دیدگاه‌ها