کد خبر : 2076628 | 23 مهر 1403 ساعت 07:10 | 15.8K بازدید | 8 دیدگاه

رؤیای هافبک رئال: باید بین ۱۰ بازیکن برتر دنیا باشم

فدریکو والورده می‌گوید هدفش این است که در سال آینده بین ۱۰ بازیکن برتر در مراسم توپ طلا باشد.

رؤیای هافبک رئال: باید بین ۱۰ بازیکن برتر دنیا باشم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان فدریکو والورده در فصل گذشته در ترکیب رئال مادرید به این تیم در کسب دو عنوان قهرمانی ارزشمند در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد و باعث شد که این بازیکن همچنان در جایگاه یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر دنیای فوتبال باقی بماند.

فرانس فوتبال چند روز قبل فهرست نامزد دریافت جایزه توپ طلا را اعلام کرد و نام این ستاره اهل کشور اروگوئه هم در بین نامزدهای دریافت این جایزه در کنار بسیاری دیگر از هم‌تیمی‌هایش در رئال مادرید به چشم می‌خورد.

والورده در پاسخ به سوالی درباره حضورش در این فهرست گفت: "همین که توانستم در بین ۳۰ نامزد دریافت این جایزه باشم برای من دستاورد بسیار بزرگی به حساب می‌آید. امیدوارم که امسال بتوانم در جمع ۱۵ بازیکن برتر قرار بگیرم و هدفم برای سال آینده این است که در بین ۱۰ بازیکن برتر باشم. ما به عنوان فوتبالیست باید همیشه هدفی در ذهن داشته باشیم تا متوقف نشویم و به عنوان بازیکن همیشه رو به جلو حرکت کنیم."

2076024

مراسم اهدای جایزه توپ طلا به‌زودی در پاریس برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که این جایزه به وینیسیوس جونیور اهدا شود که فصل گذشته عملکرد درخشانی را در ترکیب رئال مادرید به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها