کد خبر : 2076623 | 22 مهر 1403 ساعت 20:50 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

انعطاف‌پذیری خیره‌کننده سنگربان سابق تیم ملی (عکس)

دروازه‌بان مس سونگون ورزقان و سابق تیم ملی با یک سیو دوگانه و خیره کننده برای تیمش یک پیروزی حیاتی را به ارمغان آورد تا همچنان آمادگی‌اش را به رخ بکشد.

انعطاف‌پذیری خیره‌کننده سنگربان سابق تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران که در نهایت با پیروزی لاله‌های نارنجی همراه بود، علی صمیمی سنگربان سابق تیم ملی و از گلرهای مطرح تاریخ فوتسال با یک دبل سیو پیاپی شبیه به یک هشت‌پا، ناجی قاب توری تیمش شد و نقش بسزایی در پیروزی حساس مس سونگون ایفا کرد. صمیمی با واکنش‌ و رفلکس دوگانه خود ابتدا با پای چپ و سپس با پای راست، هر دو شلیک مسعود عباسی بازیکن سن ایچ را مهار کرد و صحنه خیره کننده‌ای به تصویر کشید. به عبارتی دیگر، این عکس العمل یک کلاس دست‌وپا در مهارت‌های گلری بود.

2094421

شماره یک سابق تیم ملی در ادامه بازی چند واکنش فوق العاده دیگر انجام داد و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. صمیمی که پس از جام جهانی 2021 با پیراهن تیم ملی خداحافظی کرد، بارها توسط کارشناسان و پیشکسوت‌های فوتسال به وحید شمسایی توصیه و لینک شد تا یک بار دیگر او را برای قاب توری تیم ملی فرابخواند.
صمیمی در بازی گذشته مس سونگون ورزقان برابر گیتی پسند اصفهان، عملکرد تحسین برانگیزی داشت اما مصدومیت وی باعث تعویض شدنش و سرانجام از دست رفتن سه امتیاز حیاتی برای لاله‌های نارنجی در ال‌کلاسیکو بود.

2094422

تیم مس سونگون ورزقان در جدال آینده خود مهمان کلینیک ایرانیان قم است و از آمادگی بالای صمیمی برای ادامه رقابت‌ها برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها