کد خبر : 2076620 | 23 مهر 1403 ساعت 06:45 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

گریزمان به دنبال تغییر کاربری ورزشگاه اتلتیکو!

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکومادرید، برای تماشای دیدار جکسونویل جگوارز و شیکاگو بیرز، به لندن سفر کرده است.

گریزمان به دنبال تغییر کاربری ورزشگاه اتلتیکو!

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان نمی‌تواند علاقه خود به فوتبال آمریکایی (NFL) را پنهان کند. این بازیکن فرانسوی که به تازگی از بازی‌های ملی خداحافظی کرده، به انگلیس سفر کرده تا یک بازی حساس را از نزدیک تماشا کند.

بازی بین تیم‌های جکسونویل جگوارز و شیکاگو بیرز به میزبانی ورزشگاه تاتنهام برگزار می‌شود و گریزمان در حاشیه این دیدار با میکروفن مارکا صحبت کرد.

گریزمان گفت: "من واقعا از تماشای فوتبال آمریکایی لذت می‌برم و به مرور زمان هم آن را یاد می‌گیرم‌. هر وقت بتوانم، سعی می‌کنم یک مسابقه را به صورت زنده ببینم، مثل امشب در لندن یا سال گذشته در آلمان."

شماره 7 اتلتیکومادرید در حال شمارش معکوس برای برگزاری مسابقات فوتبال آمریکایی در سال 2025 به میزبانی مادرید است.

محل برگزاری اولین بازی در خاک اسپانیا، سانتیاگو برنابئو خواهد بود، اگرچه گریزمان در حال برقراری تماس است تا استادیوم متروپولیتانو نیز میزبان یک مسابقه باشد.

2094410

گریزمان گفت: "من با مدیران باشگاه و با برگزارکنندگان مسابقات فوتبال آمریکایی دیدار کرده‌ام. من در حال تلاش هستم تا با فشاری که می‌آورم متروپولیتانو میزبان یک بازی از فوتبال آمریکایی باشد.

متروپولیتانو از نظر من، زیباترین ورزشگاه جهان است و هواداران اتلتیکو می‌توانند یک شب فوق العاده را با تماشای فوتبال آمریکایی سپری کنند. تماشای بازی هر تیمی که به ورزشگاه ما بیاید، بسیار خوب خواهد بود و همه طرفداران فوتبال آمریکایی برای لذت بردن از آن به تماشای این مسابقات می‌نشینند."

دیدگاه‌ها