کد خبر : 2076619 | 22 مهر 1403 ساعت 20:18 | 11.5K بازدید | 42 دیدگاه

آنها پنج دفاع را عقب نگه داشتند؛

عزت اللهی: ازبکستان از ما ترسید

سعید عزت‌اللهی می‌گوید ملی‌پوشان در دیدار برابر قطر ثابت خواهند کرد که شکست برابر این تیم در جام ملت‌ها تنها یک اتفاق بوده است.

عزت اللهی: ازبکستان از ما ترسید

به‌ گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی در حاشیه تمرین تیم ملی ایران در دبی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره عملکرد ایران برابر ازبکستان و شرایط تیم گفت: شرایط تیم خوب است. بازی سختی که مقابل ازبکستان داشتیم و از قبل هم پیش‌بینی می‌کردیم با توجه به پیشرفتی که ازبکستان در سال‌های اخیر داشته، کار برایمان سخت می‌شود. همین اتفاق هم افتاد و با توجه به جو استادیوم و فشار تماشاگران زیادشان و همچنین ۱۰ نفره شدن ما کار سخت شد و بچه‌ها خیلی تلاش و همت کردند. امیدوارم که در این فاصله باقی‌مانده تا بازی قطر هم بتوانیم به خوبی از لحاظ ذهنی و بدنی ریکاوری کنیم و صددرصد آماده شویم و روز سه‌شنبه با تمام وجود بجنگیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او در خصوص آمادگی خود توضیح داد: من با توجه به مصدومیتی که داشتم، مجبور شدم چند ماهی از تمرینات دور باشم، ولی در برگشت سعی کردم بیشتر تلاش کنم. آنچه همیشه برای من مهم بوده، این بود که با همه وجود در اختیار تیم ملی باشم. هیچوقت به صورت شخصی به بازی نگاه نکردم و همیشه دوست داشتم بهترین عملکردم را داشته باشم. در آخر چیزی که همیشه برای من مهم بوده این بوده که تیم ملی‌مان برنده شود‌.

عزت‌اللهی در مورد عملکرد خط حمله تیم ملی در بازی‌های اخیر عنوان کرد: خط حمله تیم ملی ما همه بازیکنان نامدار آسیا هستند و این طبیعی است که هر بازی روی این بچه‌ها تمرکز بگذارند. همه می‌دانند تیم ملی ایران در هر صحنه و خطری می‌تواند برایشان دردسرساز باشد. ما بازی ازبکستان را هم آنالیز کردیم و امیدوارم عزیزانی که کارشناسی می‌کنند هم یک‌ بار دیگر نگاه کنند؛ پنج دفاع آخرشان ثابت در زمین خودشان مانده بودند و این نشان می‌دهد این ترس در وجودشان بود، حتی زمانی که ما ده نفره بودیم. بازی مقابل تیم‌هایی که روی ما تمرکز می‌کنند و می‌خواهند دفاعی بازی کنند، آنقدر هم راحت نیست. به هر حال ما تمام وجودمان را به کار می‌گیریم که این روزنه‌ها را بشکافیم و راهی به دروازه‌شان پیدا کنیم. سخت است اما مطمئن باشید بازی به بازی سعی می‌کنیم نقطه ضعف‌هایمان را برطرف کنیم. قطعا همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند و ما هم آنالیز می‌کنیم و امیدواریم روزی بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او در پاسخ به اینکه آیا برگزاری دیدار با قطر در دبی روی عملکرد ملی‌پوشان تاثیرگذار خواهد بود، گفت: قطعا تاثیر دارد، چون ما با همه وجود دوست داشتیم در کشور خودمان به میدان برویم و کنار مردم خودمان باشیم. به ناچار مجبور شدیم بیاییم اما می‌دانیم ایرانی‌ها اینجا هم ما را تنها نمی‌گذارند. امیدوارم این لطف را کنند و روز سه‌شنبه کنار تیم ملی‌شان باشند. ما اینجا هستیم که نشان بدهیم بازی جام ملت‌ها یک اتفاق بوده و تیم ملی ایران به مراتب می‌تواند بالاتر از این رتبه‌ها باشد و برای هر حریفی مشکل‌ساز شود‌.

2093523

عزت‌اللهی در واکنش به این سوال که آیا شکست برابر قطر در جام ملت‌ها انگیزه بازیکنان برای این بازی را بالا برده است، گفت: قطعا همین‌طور است. قطعا تک تک بچه‌هایی که در آن تورنمنت بودند و حتی هواداران منتظر این لحظه بودند و مطمئن باشید تمام تمرکزمان را گذاشتیم که در دو روز باقی‌مانده با صددرصد قوا آماده این بازی شویم. این یک جنگ است و مطمئن باشید ما با همه وجودمان می‌رویم تا برای مردم‌مان یک پیروزی به دست بیاوریم.

این بازیکن در پایان درباره غیبت سامان قدوس در این مسابقه گفت: در بحث ملی این موضوعات مطرح نیست. تک تک بچه‌هایی که اینجا حضور دارند، بهترین‌های پست خودشان هستند که شاکله تیم ملی را تشکیل داده‌اند. روز بازی هم کسی که سرمربی تیم ملی صلاح بداند، می‌آید و بهترین عملکردش را برای تیم ملی انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها