کد خبر : 2076617 | 23 مهر 1403 ساعت 06:29 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

ساموئل اتوئو سرمربی کامرون را عاصی کرد!

ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون در اقدامی جنجالی، دستیار اول سرمربی کامرون را اخراج کرد تا او را وادار به استعفا کند.

ساموئل اتوئو سرمربی کامرون را عاصی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو سال از ریاست ساموئل اتوئو در فدارسیون فوتبال کامرون می‌گذرد و او هر چند وقت یک بار با انجام یک حرکت دور از انتظار نام خود را در پست مدیریتی خود بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

ماه آوریل بود که وزارت ورزش کامرون، مارک پرس بلژیکی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کامرون انتخاب کرد. انتخابی که گویا اصلا باب میل اتوئو نبوده و از آن تاریخ تا کنون تنها یک جلسه میان اتوئو و پرس برگزار شده که در نوع خود بسیار عجیب است.

با وجود کسب نتایج خوب در این شش ماه اما سماجت اتوئو برای مجبور کردن پرس به استعفا از نیمکت کامرون همچنان ادامه دارد. او در جدیدترین اقدام خود، یواخیم مونونگا، دستیار اول سرمربی کامرون را بدون دلیل خاصی برکنار کرد که با واکنش شدید پرس در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل کنیا همراه شد.

1932438

پرس در این کنفرانس خبری که بعد از برد ۴-۱ تیمش‌ مقابل کنیا در مقدماتی جام ملت‌های آفریقا برگزار شد گفت: "من از این شرایط بسیار عصبانی هستم. فدراسیون فوتبال بدون اینکه به من بگوید، دستیار اول من را از تیم اخراج کرده است. نمی‌دانم آنها چه هدفی از انجام این کار داشتند. همین جا در مقابل شما می‌گویم که اگر تنها یک دخالت بی‌مورد دیگر در کار من صورت بگیرد، از سرمربیگری کامرون استعفا خواهم داد."

گفتنی است از زمان روی کار آمدن این سرمربی، کامرون در شش ماه اخیر هرگز‌ شکست نخورده و در شش بازی موفق به کسب سه برد و سه مساوی شده‌اند. با این وجود اما به نظر می‌رسد با توجه به اختلافات شدید، جدایی پرس از کامرون محتمل باشد.

دیدگاه‌ها