کد خبر : 2076613 | 22 مهر 1403 ساعت 19:49 | 24.9K بازدید | 29 دیدگاه

بنی مک کارتی:

همسر اریک تن‌هاخ باید طلاق بگیرد!

بنی مک کارتی، مربی سابق منچستریونایتد، معتقد است با توجه به مقدار زمانی که اریک تن‌هاخ برای کار در این تیم می‌گذارد، همسر او می‌تواند طلاق بگیرد، چرا که سرمربی هلندی وقت زیادی برای گذراندن با خانواده ندارد.

همسر اریک تن‌هاخ باید طلاق بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بنی مک کارتی، مربی اهل آفریقای جنوبی که از بدو ورود اریک تن‌هاخ به منچستر یونایتد تا پایان فصل پیش در کادر فنی شیاطین سرخ حضور داشت، در گفت‌وگو با رسانه سوپراسپورت به حمایت از سرمربی هلندی منچستر پرداخته و او را فردی بسیار سخت‌کوش معرفی کرده است.

این مربی تن‌هاخ را یکی از سخت‌کوش‌ترین مربیانی که تا به حال در فوتبال دیده است معرفی کرد و گفت: "من خیلی خوب می‌دانم که شرایط بحرانی کنونی منچستریونایتد تا چه اندازه برای تن‌هاخ ناامیدکننده است، چرا که او یکی از سخت‌کوش‌ترین سرمربی‌های حال حاضر دنیای فوتبال است.

شاید باورتان نشود اما او اکثر روزها ساعت سه یا چهار صبح می‌خوابید و صبح نیز از ساعت هشت بیدار می‌شد و برنامه‌های تمرینی تیم را تنظیم می‌کرد. هرکس دیگری جای همسر او بود، تا حالا از تن‌هاخ جدا شده بود و طلاق می‌گرفت.

تن‌هاخ مربی‌ای است که بدون وقفه کار می‌کند و برای موفقیت ارزش قائل است. من از منتقدین می‌خواهم کمی فشار را از روی این مربی بردارند، چرا که در حال حاضر هیچکس به اندازه تن‌هاخ از شرایط یونایتد ناراضی نیست. مطمئن باشید اگر کمی بیشتر به او فرصت بدهند، منچستر باز هم به روزهای خوبش برمی‌گردد."

دیدگاه‌ها