کد خبر : 2076610 | 22 مهر 1403 ساعت 19:35 | 4.5K بازدید | 8 دیدگاه

شوآمنی: شک نکنید، امباپه عاشق فرانسه است

اورلین شوآمنی، کاپیتان فرانسه، می‌گوید هیچ شکی در علاقه کیلیان امباپه برای بازی در تیم ملی فوتبال فرانسه وجود ندارد.

شوآمنی: شک نکنید، امباپه عاشق فرانسه است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه فرداشب در بازی دور چهارم لیگ ملت‌های اروپا میهمان تیم ملی بلژیک خواهد بود.

پیش از این بازی اورلین شوآمنی قبل از دیدیه دشان در سالن کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شوآمنی ابتدا درباره در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی گفت: "من این اتفاق را خیلی عادی تجربه کردم، تغییر چندانی در موقعیتم در گروه نداشتم. من به خندیدن با تیم ادامه دادم و مسابقه را بردیم."

-اعتماد به نفس تیم؟

من اعتماد به نفس گروه و مربی را احساس می‌کنم. به محض اینکه فهمیدم قرار است کاپیتان شوم، افتخار و قدردانی زیادی را حس کردم.

-حواشی غیبت کیلیان امباپه در اردوی تیم ملی؟

من فکر می‌کنم که ما کمی از آن سود می‌بر‌یم. هر بار که کیلیان است، اتفاقاتی می‌افتد. هیچ موضوع خاصی نیست. قبل از بازی و بعد از بازی قبلی با او صحبت کردیم. جایی که او بازی را تماشا کرده، برای ما مهم نیست. هیچ شکی در عشق کیلیان به فرانسه‌ وجود ندارد. ما بی‌صبرانه منتظر بازگشت او هستیم.

2094395

-رقابت فرانسه با بلژیک؟

ما چند بازی مقابل بلژیک داشتیم. چیزهایی را در رسانه‌ها از برخی بازیکنان می‌شنویم، اما آن را دوست داریم. مهمترین چیز کیفیت زمین بازی است.

-پیشرفت فرانسه در حملات؟

نقش ما به عنوان هافبک ایجاد پیوند خط دفاعی با بازیکنان هجومی است. اخیراً گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم، این یعنی که همه خوب کار می‌کنند. همه ما هنوز باید پیشرفت کنیم تا بهتر بازی کنیم.

-مارکوس تورام؟

مارکوس بازیکن بزرگی است. او این را هر روز در باشگاه خودش هم نشان می‌دهد. او یک سلاح تهاجمی اضافی برای ماست، همه از حضور او در تیم ملی خوشحال هستند.

دیدگاه‌ها