کد خبر : 2076596 | 23 مهر 1403 ساعت 05:39 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مهره کلیدی چادرملو از بازی با خیبر

یکی از بازیکنان کلیدی چادرملو می‌تواند از بازی با خیبر به صورت کامل در اختیار اخباری باشد.

بازگشت مهره کلیدی چادرملو از بازی با خیبر

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بدشانسی‌های چادرملو در لیگ امسال، مصدومیت تعدادی از مهره‌های اصلی و کلیدی تیم بوده است. یکی از نفراتی که در صعود تیم به لیگ برتر نقش کلیدی داشت، سعید محمدی‌فرد است که فصل قبل در 32 مسابقه برای تیمش به میدان رفت.

سعید محمدی‌فردد که به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی‌های امسال به صورت کامل در اختیار اخباری باشد، در هفته‌های سپری شده به عنوان بازیکن جایگزین به زمین مسابقه رفته و شرایط حضور کامل در مسابقات را نداشته است.

او که در بازی دوستانه روز شنبه چادرملو اردکان برابر استقلال نیز غایب بود، به تمرینات اختصاصی پرداخت تا بتواند به آمادگی کامل برسد و کادرفنی نیز برای حضور بیشتری در زمین مسابقه روی او حساب باز کند.

در نتیجه به نظر می‌رسد که محمدی‌فرد بتواند از بازی بعدی چادرملو مقابل خیبر خرم آباد به شرایط آرمانی بازگردد و سعید اخباری نیز روی توانایی‌های او حساب ویژه‌ای باز کند.

البته محمدی‌فرد تنها ستاره مصدوم تیم نیست و رضا محمودآبادی که سال قبل بهترین بازیکن لیگ یک بود، در پنج هفته ابتدایی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت. او در بازی برابر مس رفسنجان به میدان رفت و پاس گل داد و مقابل پرسپولیس نیز دقایقی بازی کرد و حالا او نیز می‌تواند به صورت کامل در دسترس اخباری باشد.

دیدگاه‌ها