کد خبر : 2076594 | 22 مهر 1403 ساعت 18:15 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

استارت درخشش بردیا سعادت: چراغ اول روشن شد

تیم والیبال آلانیا اسپور به اولین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال ترکیه رسید.

استارت درخشش بردیا سعادت: چراغ اول روشن شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال ترکیه، تیم آلانیا اسپور در حضور بردیا سعادت قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران توانست در یک بازی جذاب با نتیجه سه بر دو مقابل آلتکما به بردی ارزشمند دست پیدا کند.

در این مسابقه ابتدا تیم آلانیا اسپور ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ از آن خود کرد، اما در ادامه این آلتکما بود که با اتکا بر بازیکنان خارجی خود ست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ برد تا در آستانه پیروزی در این بازی قرار بگیرد.

اما تیم آلانیا اسپور که نمی‌خواست همانند هفته اول شکست بخورد تمامی تلاش خود را کرد و در نهایت این تلاشها نتیجه داد و با پیروزی ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۹ در ست‌های چهارم و پنجم، به اولین برد خود در لیگ والیبال ترکیه رسید.

در این دیدار بردیا سعادت قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران و باشگاه آلانیا اسپور برای تیمش بازی کرد و بیست و یک امتیاز کسب کرد، دیوید گوتیرز کوبایی از تیم آلتکما با کسب بیست و سه پوئن امتیاز آور ترین بازیکن میدان بود.

تیم آلانیا اسپور در هفته سوم لیگ برتر والیبال ترکیه به مصاف تورشاد خواهد رفت و بردیا سعادت باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها