کد خبر : 2076593 | 22 مهر 1403 ساعت 18:14 | 26.8K بازدید | 15 دیدگاه

شیطنت قایدی میان دو چهره خاص فوتبال ایران

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با صمیمیت خاصی در دبی دنبال می‌شود.

شیطنت قایدی میان دو چهره خاص فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه پیش‌رو در چهارمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی قطر می‌رود. این بازی برای ایران اهمیت زیادی دارد، چراکه شاگردان امیر قلعه‌نویی علاوه بر تثبیت جایگاه خود در جدول، به دنبال انتقام شکست مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا هستند.

در بازی قبلی، تیم ملی ایران به تساوی بدون گل مقابل ازبکستان دست یافت و حالا برای کسب سه امتیاز کامل در بازی پیش رو، تمام تمرکزش را روی آماده‌سازی تیم گذاشته است. تمرینات ملی‌پوشان این روزها در شهر دبی در حال پیگیری است و بازیکنان با انگیزه بالا برای این دیدار حساس آماده می‌شوند.

در تمرین امروز تیم ملی، عکسی از لحظه‌ای جالب بین سه بازیکن به ثبت رسیده است. مهدی قایدی، با شیطنت بین علی قلی‌زاده و مهدی ترابی ژست گرفته و این عکس به‌خوبی روحیه بالا و جو مثبت در اردوی تیم ملی را نشان می‌دهد. جالب‌تر اینکه این سه نفر به نوعی از جمله رقبای اصلی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم به شمار می‌روند.

2094374

با توجه به این شرایط، تیم ملی ایران با انگیزه مضاعف خود را برای دیدار مهم مقابل قطر آماده می‌کند. هدف اصلی پیروزی در این بازی و ادامه روند صعود به جام جهانی است.

دیدگاه‌ها