کد خبر : 2076592 | 23 مهر 1403 ساعت 05:14 | 21.6K بازدید | 6 دیدگاه

راز اخراج مدافع گلزن استقلال فاش شد

رافائل سیلوا که مقابل هوادار نخستین گل خود را برای استقلال به ثمر رساند، در جریان بازی دوستانه برابر چادرملو اخراج شده بود.

راز اخراج مدافع گلزن استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال که با استفاده از وقفه در برگزاری مسابقات لیگ برتر روز شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف چادرملو اردکان رفته بود، موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

این بازی در سه زمان 30 دقیقه‌ای برگزار گردید و گل‌های استقلال نیز همگی در زمان سوم و پس از تغییرات گسترده در ترکیب چادرملو به دست آمد و آبی ها موفق شدند با گلزنی رامین رضاییان، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی، به پیروزی دست پیدا کنند.

اما در حاشیه این دیدار، یک اتفاق باعث شد مدافع استقلال که مقابل هوادار نیز گلزنی کرده بود، از زمین بازی اخراج شود. در یک برخورد میان رافائل سیلوا و علاء الدالی، مهاجم ملی‌پوش سوری چادرملو، داور بازی از کارت قرمز خود استفاده کرد.

2094373

داور مسابقه که به صحنه نزدیک بود، جملاتی را از زبان رافائل سیلوا می‌شنود و همین موضوع باعث می‌شود که مدافع برزیلی با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شود.

با این حال و پس از توافق سرمربیان دو تیم و رضایت محمدسعید اخباری، استقلال یک بازیکن دیگر را جایگزین سیلوا می‌کند تا دو تیم در شرایط برابر و با یازده بازیکن به بازی ادامه دهند.

دیدگاه‌ها