کد خبر : 2076591 | 22 مهر 1403 ساعت 18:05 | 12.7K بازدید | 11 دیدگاه

نمره قبولی بازیکنان اصلی چادرملو برابر استقلال

تیم فوتبال چادرملو در دیدار روز گذشته برابر استقلال، با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت.

نمره قبولی بازیکنان اصلی چادرملو برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلات فیفا دی و برگزاری بازی‌های تیم ملی باعث شد تا باشگاه‌ها از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و به فکر برگزاری بازی‌های دوستانه باشند. در همین راستا نیز، روز گذشته استقلال و چادرملو اردکان در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

این مسابقه با توافق سرمربیان دو تیم، در سه زمان 30 دقیقه‌ای برگزار گردید. محمدسعید اخباری در زمان‌های اول و دوم از ترکیب اصلی خود استفاده کرد. بازیکنانی که در آخرین بازی این تیم برابر پرسپولیس نیز به میدان رفته بودند، در این مسابقه برای چادرملو از ابتدا به بازی پرداختند.

اردکانی‌ها در دو تایم نخست و تا دقیقه 60، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و حتی در دو صحنه نیز فرصت‌های خوبی برای گلزنی خلق کردند که از دست رفت. پس از آن بود که محمدسعید اخباری تصمیم گرفت تا برای تایم سوم، با ترکیب متفاوتی در زمین حاضر شود.

2094371

در همین راستا، اخباری از برخی نفرات که در طول فصل کمتر به میدان رفته و یا حتی نامشان در برخی مسابقات وارد لیست نشده بود استفاده کرد. نفرات جوانی چون یوسفی، صفری، کمالی و... که در سهمیه زیر 23 و زیر 21 سال چادرملو اردکان حضور دارند، به میدان رفتند.

پس از تغییرات گسترده در ترکیب چادرملو بود که بازیکنان استقلال توانستند از تجربه بالای خود استفاده کرده و در تایم سوم این بازی، سه مرتبه گلزنی کنند و به پیروزی دست پیدا کنند. با این برد، شاگردان بختیاری‌زاده با روحیه بالایی به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

دیدگاه‌ها