کد خبر : 2076586 | 22 مهر 1403 ساعت 17:36 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

رفقای دیروز دشمنان امروز والیبال!

دو ستاره تیم ملی والیبال ژاپن در لیگ برتر والیبال ژاپن روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

رفقای دیروز دشمنان امروز والیبال!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته اول لیگ برتر والیبال ژاپن و بازی افتتاحیه، روز جمعه دو تیم فینالیست فصل قبل یعنی پاناسونیک پنترز و سانتوری سانبردز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این تیم پاناسونیک پنترز بود که با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر مقابل سانتوری سانبردز به برتری رسید.

این دیدار‌ اما جدال ستاره‌های پر شمار دو تیم بود که لحظات فوق العاده جذابی را در سالن مترو پولیتن شهر توکیو به وجود آورده بود. یکی از این تقابل ها رو در رویی یوجی نیشیدا قطر پاسور تیم پاناسونیک و ران تاکاهاشی دریافت کننده قدرتی تیم سانتوری سانبردز بود که دو عملکرد کاملا متفاوت داشتند.

یوجی نیشیدا در این دیدار توانست بیست و دو امتیاز کسب کند و ستاره پاناسونیک پنترز باشد، اما ران تاکاهاشی که پس از یک سال حضور در سوپرلیگای ایتالیا به لیگ ژاپن بازگشته تنها هشت امتیاز به دست آورد. این دو بازیکن قبل از آغاز دیدار با هم به خوش و بش پرداختند تا اینگونه شکار عکاسان مسابقه شوند.

این دو تیم فردا صبح به وقت ایران در چارچوب هفته دوم باز هم با یکدیگر روبرو خواهند شد و باید دید این بار چه تیمی برنده از زمین خارج خواهد شد.

2094362

دیدگاه‌ها