کد خبر : 2076572 | 22 مهر 1403 ساعت 16:52 | 21.7K بازدید | 36 دیدگاه

وعده به حسینی: حل مشکل قرارداد در فصل بعد

فرسید سمیعی می‌گوید که مشکل قرارداد سیدحسین حسینی برای فصل بعد حل خواهد شد.

وعده به حسینی: حل مشکل قرارداد در فصل بعد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان بازی با هوادار بود که سیدحسین حسینی در جمع خبرنگاران اعلام کرد از مبلغ و رقم قراردادش ناراضی است. کاپیتان آبی‌ها حتی مدعی شد که مبلغ این قرارداد خنده‌دار است. موضوعی که باعث احضار او به کمیته انضباطی باشگاه شد.

حالا امروز و مقابل ساختمان باشگاه استقلال، فرشید سمیعی در جمع خبرنگاران و درخصوص مشکل کاپیتان تیم گفت: آقای حسینی قراردادی بسته‌اند که رقم آن برای امسال مشخص و معلوم است. ایشان دو فصل قبل، قرارداد دو ساله‌ای را امضا کردند و هیچ مشکلی و شبهه‌ای ندارد. یک قرارداد قانونی و ثبت شده است.

ویدئو: 355640

وی ادامه داد: آقای حسینی انتظار داشت که این قرارداد اصلاح شود؛ اما ما به او توضیح دادیم که مدیریت حق ندارد در قراردادهای رسمی و ثبت شده با قیمت معین برای مدت معین تغییراتی ایجاد کند؛ زیرا چنین کاری از نظر سازمان بازرسی تخلف محسوب می‌شود و پرونده آن به دادسرا ارجاع داده می‌شود. چون قرارداد از قبل بسته شده و رقم و زمان آن مشخص است.

او گفت: همین اکنون دو تا سه مدیرعامل ما در دادسرا پرونده دارند. چون برخی بازیکنان قرارداد داشته‌اند ولی مبلغ آن را برای همان فصل افزایش داده‌اند. با این حال، با آقای حسینی صحبت کردیم تا راهکارهایی پیدا کنیم تا این مبلغ به نحو دیگری جبران شود. مثلا اگر قرارداد ایشان برای سال آینده تمدید شود، به نوع دیگری رضایت حسینی جلب شود و جلساتی خواهیم داشت و ان‌شاءالله این موضوع حل شود.

سمیعی در پایان اضافه کرد: حسینی پسر استقلال است و همیشه تمام تلاشش را برای باشگاه استقلال کرده است و ما هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به نحوی که مغایر با قانون نباشد، این مسئله را حل کنیم.

دیدگاه‌ها