کد خبر : 2076569 | 22 مهر 1403 ساعت 16:28 | 20.2K بازدید | 16 دیدگاه

یورو در آستانه بازگشت

پایان کابوس برای بمب تابستانی یونایتد

روزهای مصدومیت لنی یورو که یونایتد برای خرید او رقم بالایی هزینه کرد و مانع انتقالش به رئال شد، در حال اتمام است.

پایان کابوس برای بمب تابستانی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، لنی یورو در حین یک بازی پیش‌فصل دچار آسیب‌دیدگی در متاتارس پای چپ خود شد. پس از عمل جراحی، پیش‌بینی می‌شد که بیش از سه ماه دور باشد، اما اکنون می‌تواند بدود.

اولین بازی رسمی لنی یورو (۱۸ ساله) با پیراهن منچستریونایتد نزدیک‌تر شده است. انتظاری که به خاطر جذب این مدافع فرانسوی در پیش‌فصل ایجاد شده بود، به طور ناگهانی با آسیب‌دیدگی شدید او در تور تابستانی شیاطین سرخ در ایالات متحده قطع شد.

این آسیب در پای چپ او باعث شد که تحت عمل جراحی قرار گیرد و برنامه‌ریزی منچستریونایتد را به شدت مختل کند. پس از آن، دی لیخت برای تقویت خط دفاعی منچستریونایتد جذب شد.

2094334

از آن زمان، همه در اولدترافورد هر روز دعا می‌کنند که یورو هر چه زودتر به میادین برگردد. پیش‌بینی می‌شد که مدافع جوان فرانسوی بیش از سه ماه زمان نیاز داشته باشد تا به شرایط ایده‌آل برسد، اما یورو سخت تلاش می‌کند تا هر چه زودتر برگردد.

فرآیند توانبخشی به خوبی پیش می‌رود و خود یورو در شبکه‌های اجتماعی نشان داده که چگونه قدم‌هایی برای بهبودی سریع‌تر برمی‌دارد. او اکنون می‌تواند دویدن مداوم را در باشگاه انجام دهد و مرحله بعدی پوشیدن کفش‌های بازی است.

2094333

بالاخره یک خبر خوب برای شیاطین سرخ که نبود یورو را در این ماه‌ها به خوبی حس کرده‌اند. به‌ویژه به‌خاطر آنچه قبل از آسیب‌دیدگی‌اش از او دیده شد و آنچه در طول دو فصل بازی در لیگ یک با پیراهن لیل نشان داد.

انتظارات از یورو در اولدترافورد بسیار بالاست چون همیشه نمی‌توان بازیکنی مثل او را از رئال مادرید یا دیگر باشگاه‌های اروپایی ربود. به همین دلیل آنها نمی‌خواهند فشاری به این مدافع جوان بیاورند، اما بهبودی او می‌تواند همان محرکی باشد که منچستریونایتد برای پرواز دوباره به آن نیاز دارد.

دیدگاه‌ها