کد خبر : 2076564 | 22 مهر 1403 ساعت 16:15 | 22K بازدید | 23 دیدگاه

خیال راحت رئیس با مرد آلمانی

فلیک آمد: لاپورتا در بارسا ناپدید شد!

از زمانی که هانسی فلیک هدایت بارسا را برعهده گرفته، خوان لاپورتا تنها دو بار به کمپ تمرینی بارسا رفته: روز اول تمرین مربی آلمانی و آخرین روز بازار انتقالات.

فلیک آمد: لاپورتا در بارسا ناپدید شد!

به گزارش "ورزش سه"، لاپورتا مدت‌هاست که از کمپ ورزشی بارسلونا ناپدید شده است. از زمانی که هانسی فلیک، سرمربی آلمانی، هدایت تیم را در اواسط جولای به دست گرفت، رئیس بلوگرانا تنها دو بار در کمپ حاضر شده است: در 19 جولای، برای همراهی سرمربی آلمانی در اولین جلسه تمرینی خود در راس بارسلونا و 30 سپتامبر مصادف با آخرین روز بازار انتقالات. دو تاریخ بسیار مهم که حضور رئیس بیش از حد ضروری بود: اول حمایت از پروژه جدید و معرفی مربی به فوتبالیست‌ها و دوم ریاست بر کمیته ورزشی با توجه به این واقعیت که آخرین ساعات بازار بود.

ناپدید شدن لاپورتا البته دلیل خوبی دارد: بارسا با فلیک عالی نتیجه گرفته و پس از 8 پیروزی در 9 بازی صدرنشین لالیگاست و در لیگ قهرمانان نیز یک پیروزی و یک شکست داشته است. 

لازم به یادآوری است که لاپورتا در فصل گذشته به ویژه پس از اعلام استعفای ژاوی در ژانویه مرتب به کمپ تمرینی می‌رفت و در مجموع وقتی ژاوی مربی بارسا بود، حضوری بسیار فعال در کمپ ورزشی باشگاه داشت.

دیدگاه‌ها