کد خبر : 2076559 | 22 مهر 1403 ساعت 15:53 | 37.7K بازدید | 69 دیدگاه

به تنهایی قدرت مقابله با همه چیز را ندارم!

اولین واکنش هادی چوپان به نایب قهرمانی در مسترالمپیا

هادی چوپان با انتشار متنی روی صفحه اینستاگرامش به نایب قهرمانی در مسترالمپیای ۲۰۲۴ واکنش نشان داد.

اولین واکنش هادی چوپان به نایب قهرمانی در مسترالمپیا

به گزارش "ورزش سه"، چند ساعت بعد از اینکه هادی چوپان به عنوان نایب قهرمان دسته اوپن مسترالمپیای ۲۰۲۴ معرفی شد و در‌ واقع به هدفش که تکرار قهرمانی ۲۰۲۲ بود، نرسید؛ گرگ ایرانی متنی را روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

هادی چوپان‌ در این متن با عذرخواهی از مردم، بار دیگر‌ با کنایه به رای داوران اعلام کرده قدرت مقابله با همه چیز را ندارد!

2094315

چوپان با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش نوشته است:

«به نام ایزد منان 
به حدی بر تن خسته‌ام درد دارم که روی برای عذرخواهی از مردمم و وطنم ‌و نام کهن وطنم ندارم و زبان چرخ بر گفتار نیست اینجانب حقیر را ببخشید که نماینده‌ای نبودم که قدرت مقابله با همه چیز را داشته باشم شرمنده هستم من در راهی هستم که جز خداوند و مردمم و هوادارانم در جهان همراه و‌ پناهی ندارم خدا را قسم می‌خورم از درد گذشتم از دوری خانواده گذاشتم از وجود و تن و خون آهن‌های سرد را در هم کوبیدم و غذای خشک خوردم غربت را چو‌ زندان کشیدم تا لایق باشم شادی‌آور مردمم باشم حلالم کنید و این مدال بی‌رنگ لایق شما را بپذیرید اگر خداوند عمر نعمت بخشید جبران می‌کنم از اینکه چون کوه پشتم بودید دستانتان را بوسه می‌زنم مدال هیچ جان فدای شما مردمم و وطنم از همسرم فرزندانم طلب حلالیت می‌کنم که غیبت زیاد من باعث رنجش آنان هست. از استاد، مربی، برادر بزرگ هانی رامبد و خانواده محترمش تشکر می‌کنم برای تمام زحمات و مهمان‌نوازی ایشون از بهترین یار دوران ورزشیم علی آقا نعمتی که هر ساعت مشوق و سکان مشورتم بود و‌ دوستان بزرگوارم که نام محترمشان زیاد است از تمرین ایران تا رژیم و تمرین محل مسابقه سپاسگزارم حلالم کنید. سرباز وظیفه هادی چوپان گرگ ایرانی.»

دیدگاه‌ها