کد خبر : 2076558 | 22 مهر 1403 ساعت 15:40 | 30.5K بازدید | 25 دیدگاه

نباید تا زمین خودمان عقب بروم 

صدای لوا بلند شد: من هافبک نیستم آقای مربی!

مهاجم بارسا پس از شکست ورشو (1-3) مقابل پرتغال در لیگ ملت‌ها پیامی گلایه‌آمیز ارسال کرد.

صدای لوا بلند شد: من هافبک نیستم آقای مربی!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در 36 سالگی همچنان ستاره اول تیم لهستان است، اما بر خلاف درخشش این فصلش در بارسلونا، او در لهستان نتوانسته کیفیت بالایش را نشان دهد و دلیل اصلی را در تاکتیک‌های غلط مربی خود می‌داند. او شب گذشته برابر پرتغال حرفی برای گفتن نداشت.

آقای گل لالیگا، تحلیلی انتقادی از شکست لهستان در ورشو مقابل پرتغال کریستیانو رونالدو انجام داد و به طعنه گفت: «من هافبک نیستم و وظیفه من این نیست که برای دریافت توپ تا زمین خودی عقب بروم. شاید بتوانم در تمرینات این کار را انجام دهم ولی در روز مسابقه خیر.»

2094312

لواندوفسکی ادامه داد: «در طول بازی باید به محوطه جریمه حریف نزدیک‌تر باشم و منتظر سانترها، پاس‌ها و توپ‌های خوب باشم تا اتفاقی بیفتد. این چیزی است که ما باید آن را بهبود یا تغییر دهیم. نه تنها در برابر پرتغال، بلکه به طور کلی به نظر می‌رسد که ما به سختی توپ را به منطقه رقیب می‌رسانیم و این کار را برای من و هر مهاجمی سخت می‌کند.»

2094313

لواندوفسکی در این فصل برای بارسلونا در هر بازی به طور میانگین 5.86 لمس توپ در محوطه جریمه حریف داشته که 63 درصد بیشتر از تیم ملی لهستان است. در بارسا، لواندوفسکی به طور میانگین 3.94 شوت در هر بازی زده در حالی که با پیراهن لهستان تنها 7 شوت زده است، میانگین 2.33 در هر بازی.

دیدگاه‌ها