کد خبر : 2076547 | 22 مهر 1403 ساعت 14:52 | 25.9K بازدید | 7 دیدگاه

زیلینسکی:

برونو فرناندز زنگ زد تا من را به یونایتد ببرد!

پیوتر زیلینسکی می‌گوید برونو فرناندز با او تماس گرفته است تا این بازیکن را برای پیوستن به منچستر یونایتد متقاعد کند.

برونو فرناندز زنگ زد تا من را به یونایتد ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، زیلینسکی پس از سپری کردن هشت فصل در ناپولی که با عملکرد درخشان این بازیکن همراه بود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و با امضای قراردادی به اینتر پیوست.

این هافبک لهستانی پیش از این سابقه بازی در اودینزه را هم داشت و در آن زمان با برونو فرناندز در این تیم هم‌بازی بود و حالا مدعی شده که این ستاره پرتغالی در تابستان گذشته به دنبال متقاعد کردن او برای پیوستن به منچستریونایتد بوده است.

زیلینسکی در گفتگو با کانالی در شبکه اجتماعی یوتیوب در این باره اظهار داشت: "زمانی بود که برونو در تلاش بود تا من را متقاعد کند که به یونایتد بروم. ما هنوز در تماس هستیم و اغلب اوقات با هم صحبت می‌کنیم. در اودینزه با یکدیگر هم تیمی بودیم و یک بار تقریبا دو نفری موفق شدیم میلان را شکست دهیم.

پیش از این از لیورپول هم پیشنهاد داشتم و آنها حتی یک جت شخصی برای من فرستادند و پس از آن با ماشین به سمت خانه یورگن کلوپ رفتیم و این اولین باری بود که من چنین تجربه سفری را داشتم. مکالمه بسیار خوبی شکل گرفت و او به من گفتش که برایش ترکیبی از سسک فابرگاس و ایلکای گوندوگان هستم اما در نهایت این انتقال هم صورت نگرفت."

دیدگاه‌ها