کد خبر : 2076545 | 22 مهر 1403 ساعت 14:41 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

پای هافبک اینتر به پرونده مافیا باز شد

هاکان چالهان اوغلو باید برای ارائه توضیحاتی درباره پرونده بازداشت چند هوادار متعصب اینتر در دادستانی ایتالیا حضور پیدا کند.

پای هافبک اینتر به پرونده مافیا باز شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر در چند روز گذشته درگیر حواشی به وجود آمده درباره بازداشت چند هوادار متعصب این تیم و ارتباط آنها با شبکه‌های مافیایی بوده و جنجال بسیاری در این باره به وجود آمده است.

بحث ارتباط بعضی از بازیکنان اینتر با تعدادی از این افراد و همچنین صحبت‌هایی که سیمونه اینزاگی با یکی از آنها به صورت تلفنی داشته باعث شده است که حواشی زیادی برای این باشگاه ایجاد شود و حتی لوچانو اسپالتی هم به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا به این نکته اشاره کرد.

حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که پای یکی دیگر از بازیکنان اینتر هم به این پرونده باز شده و چالهان اوغلو باید همین هفته برای ادای توضیحاتی راهی دادستانی ایتالیا شود تا درباره ارتباطی که با مارکو فردیکو، یکی از افراد بازداشت شده، داشته است توضیحاتی را ارائه کند.

هرچند گفته می‌شود که احضار این بازیکن به این دلیل نیست که قرار است به عنوان متهم تحقیقاتی از او انجام شود اما گفته می‌شود که ماموران رسیدگی به این پرونده مایل هستند صحبت‌های او در این باره و دلیل دیدارش با این هوادار اینتر و صحبت‌هایی که بین آنها رد و بدل شده را بشنوند.

دیدگاه‌ها