کد خبر : 2076543 | 22 مهر 1403 ساعت 14:35 | 2.3K بازدید | 3 دیدگاه

نیاز به حمایت داریم: مقایسه رقیبان با ما اشتباه است!

گفت‌وگوی ویژه با کاپیتان خاتون بعد از صعود تاریخی

عاطفه رمضانی، کاپیتان خاتون بم بعد از صعود تاریخی به جمع هشت تیم برتر آسیا در این خصوص با ما گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگوی ویژه با کاپیتان خاتون بعد از صعود تاریخی

به گزارش ''ورزش سه''، روز گذشته خاتون بم موفق شد با شکست قهرمان تایلند، به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند. بعد از این صعود درخشان، عاطفه رمضانی، کاپیتان بمی‌ها در خصوص مشکلاتی که این تیم در طی این مدت گریبان این تیم را گرفته بود و همچنین حس و حال بازیکنان این تیم بعد از این تاریخ‌سازی داشتند؛ با ما گفت‌وگو کرده است که در ادامه خواهید خواند.

به خودمان می‌بالیم و احساس غرور داریم

کاپیتان باتجربه خاتون در ابتدا با اشاره به صعود شگفت‌‌انگیز این تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا گفت: ابتدا می‌خواهم خدا قوت بگویم به تمام هم‌تیمی‌هایم و مجموعه بزرگ باشگاه خاتون که برای رسیدن به این موفقیت جانانه کنار یکدیگر جنگیدیم. این پیروزی را به مردم ایران تقدیم می‌کنم و می‌خواهم احساس غرورم را با آن‌ها به اشتراک بگذارم.

2094293

در فضای مجازی پیغام‌های زیادی گرفتیم

او ادامه داد: پیش از هر مسابقه و بعد از هر بازی، پیام‌های زیادی از طرف مردم دریافت می‌کردیم. به ویژه مردم بم که با دقت مسابقات ما را دنبال می‌کردند و قبل از همین مسابقه آخر، پیام‌های زیادی گرفتیم که لطفا این بازی را ببرید و صعود کنید.

از نظر امکاناتی مقایسه هم اشتباه است!

کاپیتان خاتون در خصوص امکانات این تیم و مقایسه با باشگاه‌های آسیایی گفت: اصلا این قیاس اشتباه است. از نظر سخت‌افزاری صدها قدم از ما جلوتر هستند، مربیان بسیار خوبی در کادرفنی خود دارند و نوع نگاه آن‌ها به فوتبال با ما بسیار متفاوت است. خودتان زمین مسابقه را دیدید، ما حتی در فوتبال مردان ایران چنین چیزی نداریم و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید به این سمت حرکت کنیم.

2094294

برای پیشرفت باید قدم رو به جلو برداریم!

اینکه بخواهیم در باد این پیروزی بخوابیم، اصلا صحیح نیست، تا دور بعدی رقابت‌ها چند ماهی وقت داریم و از همین حالا باید به فکر پیشرفت باشیم. در ابتدا هم فکر می‌کنم ما چند مربی خوب باید داشته باشیم که به خانم جعفری کمک کنند، به ویژه در بحث بدنسازی ما نیاز به مربی خوب در سطح بین‌المللی داریم. الان توقع‌ها از ما بالا رفته و همین کار ما را سخت‌تر خواهد کرد، در این مسیر به حمایت همه جانبه مسئولین و همه کسانی که می‌توانند کمک کنند نیاز داریم.

دیدگاه‌ها