کد خبر : 2076537 | 22 مهر 1403 ساعت 14:19 | 18.5K بازدید | 32 دیدگاه

هراس بارسلونا: مصدومیت یامال جدی است

به نظر می‌رسد که مصدومیت به وجود آمده برای لامین یامال در بازی شب گذشته تیم ملی اسپانیا از ناحیه همسترینگ بوده است.

هراس بارسلونا: مصدومیت یامال جدی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و با گلی که مارتین زوبیمندی در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند موفق شد با نتیجه ۰-۱ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز را به دست آورد.

اتفاق بدی که در این بازی برای تیم ملی اسپانیا و البته برای بارسلونا رخ داد این بود که یامال به دلیل احساس دردی که داشت در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده در نیمه دوم از زمین بازی بیرون رفت و در حالی ورزشگاه را ترک کرد که نمی‌توانست به درستی راه برود.

منابع نزدیک به تیم ملی اسپانیا مدعی شده بودند که احتمالاً فشار زیاد و خستگی باعث شده است که او احساس دردی در ناحیه عضلاتش داشته باشد و مصدومیت جدی نخواهد بود اما اظهاراتی درباره مصدومیت جدی او از ناحیه همسترینگ به گوش می‌رسد.

روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که یامال در پایان بازی شب گذشته به سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و به همین دلیل از زمین بیرون رفت و حالا آزمایش‌ها در حال انجام است تا مشخص شود که میزان مصدومیت او چقدر است اما بارسا همچنان امیدوار است که این مصدومیت چندان جدی نباشد و باعث نشود که یامال در هفته‌های پیش رو که بازی‌های حساسی هم برگزار خواهد شد از ترکیب این تیم دور بماند.

دیدگاه‌ها