کد خبر : 2076536 | 23 مهر 1403 ساعت 03:15 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

از نیکو تا دی گرگوریو و کونسیسائو

تابستان ۸۰ میلیون یورویی در انتظار یوونتوس!

مسئولان باشگاه یوونتوس در تابستان پیش رو پیش‌بینی می‌کنند ۸۰ میلیون یورو هزینه داشته باشند.

تابستان ۸۰ میلیون یورویی در انتظار یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، سران باشگاه یوونتوس در تابستان امسال، پروژه‌ ناتمام آنیلی را آغاز کردند و جونتولی همراه با دیگر مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تغییرات عمده‌ای را به وجود آورد و پس از انتخاب تیاگو موتا به عنوان سرمربی جدید، در بازار نقل و انتقالات شرایط خاصی را تجربه کردند.

جدای از رفت و آمدهایی که در ترکیب بیانکونری صورت گرفت، ۴ بازیکن به صورت قرضی راهی این تیم شدند و نیکو گونزالز، چیکو کونسیسائو، میشل دی‌گرگوریو و پیر کالولو بازیکنانی بودند که در این تابستان به صورت قرضی به یووه پیوستند و نکته قابل اهمیت، تاکید موکد تیاگو موتا به استفاده از این ۴ بازیکن در طی این مدت است و به نظر می‌رسد کادر فنی بیانکونری با توجه به شرایط کنونی، از مدیران یوونتوس بخواهند قرارداد این ۴ نفر را دائمی کنند.

طبق گزارشی که توتو مرکاتو منتشر کرده سران این تیم باید ۸۰ میلیون یورو در تابستان به طور قطعی پرداخت کنند!

از این مبلغ، ۲۵ میلیون یورو به فیورنتینا برای جدایی نیکو گونزالز می‌رسد و همچنین مشخصا، مسئولان پورتو برای جدایی کونسیسائو درخواستی ۳۰ میلیون یورویی داشته باشند و دو بازیکن دیگر در بدترین حالت ممکن، هر کدام ۱۰ میلیون یورو هزینه جذبشان باشد.

با احتساب هزینه‌های این فصل، یوونتوس در مجموع دو سال اخیر ۲۱۰ میلیون یورو برای نقل و انتقالات هزینه کرده که این مسئله باید دید از سمت مدیران یوونتوس قرار است چگونه مدیریت شود.

دیدگاه‌ها