کد خبر : 2076534 | 22 مهر 1403 ساعت 14:05 | 29.7K بازدید | 40 دیدگاه

من را هم ببین

پیام آردا گولر برای آنچلوتی از ترکیه

بازیکن جوان رئال مادرید پس از نمایش درخشان با تیم ملی ترکیه نشان داد که شایسته دقایق بیشتری در باشگاهش است.

پیام آردا گولر برای آنچلوتی از ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر لحظات درخشانی را با ترکیه تجربه می‌کند و در بازی مقابل مونته نگرو ثابت کرد که کارلو آنچلوتی اشتباه کرده که به او زیاد میدان نداده است.

این استعداد جوان ترکیه‌ای یکی از ستاره‌های بزرگ در بازی اخیر مقابل مونته نگرو بود. در بازی‌ای که کمک کرد تیمش با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد. گولر نه تنها کیفیت عالی خود را نشان داد، بلکه به گلی دیدنی نیز نزدیک بود که می‌توانست عملکرد عالی او را تکمیل کند.

2094279

نمایش بی‌نقص او هشداری نیز برای کارلتو بود و این بازیکن حالا به حق خواهان حضور در ترکیب ثابت رئال است. آردا در تیم ملی یک رهبر تمان عیار در میانه زمین نشان داد، همان مشکلی که رئال در بازی‌های این فصل دارد و با رفتن کروس نتوانسته توازن معقولی در میانه زمین داشته باشد.

 سرمربی ایتالیایی تاکنون جایی برای گولر در ترکیب ثابت رئال پیدا نکرده است و این هافبک جوان فرصت‌های بسیار کمی داشته است.

2094280

علی‌رغم مصدومیت‌های زیاد در رئال مادرید تا اینجای فصل، گولر در 10 بازی برای رئال بین سوپرجام، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در مجموع فقط 291 دقیقه بازی کرده است. با ترکیه، شرایط یک چرخش 180 درجه‌ای دارد و او با 263 دقیقه بازی در سه بازی اخیر، تبدیل به یک ستون اساسی شده است.

گولر با بازی‌های فوق‌العاده برای ترکیه نشان داده است که آماده جهش در برنابئو است. اکنون باید دید که کارلتو پیام آردا را از ترکیه گرفته یا در روی همان پاشنه می‌چرخد؟

دیدگاه‌ها