کد خبر : 2076530 | 22 مهر 1403 ساعت 13:57 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

ریکاوری کرده ولی بازی نمی‌کند

سکوت بارسا در مورد مصدومیت مرموز کریستنسن

در باشگاه بارسلونا در مورد بازگشت مدافع میانی که از نظر تئوری پس از فیفا دی باید مهیای بازی باشد، سکوت می‌کنند.

سکوت بارسا در مورد مصدومیت مرموز کریستنسن

به گزارش "ورزش سه"، آندریاس کریستنسن در ابتدای لالیگا مصدوم شد. او فقط در اولین بازی لالیگا مقابل والنسیا به میدان رفت، زمانی که به سختی 26 دقیقه به جای پائو کوبارسی بازی کرد. چند روز بعد، باشگاه اعلام کرد که او از ناحیه آشیل پای چپ خود رنج می‌برد، مشکلی مربوط به تاندون که در ماه‌های اخیر او را با مشکل مواجه کرده بود. باشگاه زمان بازگشت او را گزارش نکرد، ولی نوع مصدومیت به گونه‌ای بود که باید بعد از این فیفا دی شرایط بازی داشته باشد.

با این وجود باشگاه نمی‌خواهد در مورد بازگشت او گمانه‌زنی کند و نمی‌خواهند در حال حاضر به این فکر کنند که او چه زمانی می‌تواند این کار را انجام دهد. به‌خصوص که بعد از مصدومیت این بازیکن بارسا برای ثبت قرارداد دو بازیکن خود استفاده کرد. بارسا با ارائه مستندات پزشکی درباره ‏مصدومیت طولانی مدت رونالد آرائوخو و کریستنسن لالیگا را متقاعد ‏کرد که به صورت موقت تا ژانویه قرارداد اولمو و مارتینز را ثبت کند. در حال حاضر زمان بازگشت کریستنسن یک راز است و شاید تا ژانویه بیرون بماند.

هانسی فلیک قبلاً در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد وضعیت بدنی مدافع میانی دانمارکی توضیح داد: «او نمی‌تواند به تیم کمک کند. سال گذشته او برخی بازی‌ها را با مصدومیت انجام داد و ما باید از او مراقبت کنیم. او بازیکن بسیار خوبی است. مدافعی خوب که برای باشگاه او مهم است. او باید 100 درصد آماده باشد تا بازی کند.»

دیدگاه‌ها