کد خبر : 2076528 | 22 مهر 1403 ساعت 13:46 | 32K بازدید | 25 دیدگاه

چهره عیسی آل‌کثیر: مثل دوران سپاهان!

عیسی آل‌کثیر با چالش بسیار سختی در پرسپولیس مواجه شده و باید برای به دست آوردن جایگاه مناسب در ترکیب تیمش بجنگد.

چهره عیسی آل‌کثیر: مثل دوران سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر در شرایطی فصل گذشته را به اتمام رساند که پس از ترک سپاهان و حضور دوباره در پرسپولیس، رقیبی در خط حمله این تیم نداشت و در نیم فصل دوم توانست بهترین گلزن سرخ‌ها بشود و شرایط فوق‌العاده‌ای را با کسب قهرمانی لیگ برتر تجربه کرد.

با این حال عیسی آل‌کثیر در این فصل شرایط کاملا متفاوتی را تحت هدایت خوان کارلوس گاریدو تجربه می‌کند. او علی علیپور و لوکاس ژوائو را به عنوان رقیب خود دارد.

عیسی که این فصل شماره ۱۰ پرسپولیس را برتن کرده هنوز فرصت گلزنی به دست نیاورده و تنها یک پاس گل مقابل فولاد داده است. او دو بار در ترکیب اصلی حضور داشت و سپس گاریدو از علیپور به عنوان تک مهاجم هدف ترکیب خود استفاده کرد.

2094269

این بازیکن در شرایطی به تعطیلات لیگ رفت که در آخرین بازی پرسپولیس برابر چادرملو از لیست بازی برای اولین بار خط خورد و سکونشین شده بود.

این روزها عیسی آل‌کثیر چهره‌ای جدی و با ابروهای درهم کشیده در تمرین تیمش دارد. این چهره‌ی همراه با اخم را پیش‌تر از او در سپاهان دیده بودیم که از شرایط خود رضایت نداشت. او حالا باید برای رسیدن به لیست و ترکیب پرسپولیس بجنگد و زدن اولین گل فصل می‌تواند او را تا حد زیادی از فشار خارج کند.

دیدگاه‌ها