کد خبر : 2076526 | 22 مهر 1403 ساعت 13:39 | 14.8K بازدید | 13 دیدگاه

ادرسون: پیشنهاد عربستان غیرعادی بود!

ادرسون تایید کرد که پیشنهاد هنگفتی از عربستان دریافت کرده اما پپ گواردیولا او را متقاعد کرد که در منچسترسیتی بماند.

ادرسون: پیشنهاد عربستان غیرعادی بود!

به گزارش "ورزش سه"، ادرسون در سال ۲۰۱۷ از بنفیکا جدا شد و به منچستر سیتی پیوست و خیلی زود توانست توانایی و مهارت‌هایش را در تمرینات این تیم به پپ گواردیولا ثابت کند و خودش را به ترکیب اصلی سیتی تحمیل کند.

با این حال، رسانه‌های انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این ستاره برزیلی از سیتی مطرح کرده و مدعی شده بودند که چند باشگاه عربستانی به صورت جدی به دنبال جذب او هستند و این بازیکن هم برای قبول پیشنهادهای هنگفت آنها وسوسه شده است.

گواردیولا در طول این مدت بارها اعلام کرده بود که مایل است این ستاره برزیلی همچنان در تیمش بماند و حالا ادرسون فاش کرد که تصمیم داشت به یک باشگاه عربستانی ملحق شود اما صحبت‌های سرمربی سیتی او را متقاعد کرده است که به حضورش در این تیم ادامه دهد.

2054957

ادرسون در گفت‌وگو با تی‌ان‌تی اسپورت برزیل اظهار داشت: "واقعا پیشنهادی روی میز وجود داشت که بسیار هم سنگین بود چون مبلغش بسیار قابل توجه و البته غیرعادی بود و همین موضوع باعث شده بود که توجه من به این پیشنهاد جلب شود.

مکالمات بی‌شماری در طول این مدت با پپ گواردیولا انجام دادم که یکی از آنها بسیار مهم و تاثیرگذار بود. در نهایت از صحبت‌هایی که با من مطرح کرد و تضمینی که داد و روندی که طی کرده بودیم و ارزیابی‌هایی که خودم انجام دادم به این نتیجه رسیدم که بمانم و تمامی این موارد در ادامه حضورم در سیتی موثر بود."

دیدگاه‌ها