کد خبر : 2076512 | 22 مهر 1403 ساعت 13:00 | 7.9K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراف والورده: می‌ترسیدم شماره هشت را بپوشم

فدریکو والورده می‌گوید پوشیدن پیراهن شماره هشت رئال مادرید برایش بسیار ترسناک بوده است.

اعتراف والورده: می‌ترسیدم شماره هشت را بپوشم

به گزارش "ورزش سه"، والورده در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در ترکیب رئال مادرید داشته و توانسته است خودش را به یکی از بازیکنان اصلی و مهره‌های کلیدی و قابل اعتماد کارلو آنچلوتی تبدیل کند و عملکرد درخشانش نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم در این چند فصل ایفا کرده است.

علاقه بازیکن به تونی کروس بر هیچ‌کس پوشیده نیست و او در طول این مدت همیشه از این که این ستاره آلمانی الگو و اسطوره او بوده و پیش از پیوستنش به رئال مادرید هم طرفدار جدی این بازیکن بوده صحبت کرده بود.

2094247

کروس در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند و رئال مادرید را ترک کرد و در همان زمان اعلام کرد که دوست دارد پیراهنش به والورده برسد تا این بازیکن پس از او شماره هشت رئال را به تن داشته باشد و همین اتفاق هم رخ داد.

حالا والورده در پاسخ به سوالی درباره احساسش از پوشیدن پیراهن شماره هشت رئال و بازیکنی که همیشه اسطوره او بوده گفت: "من برای گرفتن این شماره تردید بسیاری داشتم. در اعماق وجودم بیشتر از هر چیزی دوست داشتم شماره هشت را به تن کنم.

اما باید اعتراف کنم که تردیدهای بسیاری هم درباره این موضوع داشتم. ترسم این بود که شایستگی این پیراهن را نداشته باشم و در حد پوشیدن این شماره نباشم. ما درباره بازیکنی صحبت می‌کنیم که در رئال مادرید و همچنین در دنیای فوتبال تاریخ‌سازی کرد و انجام این کار به هیچ وجه آسان نبود."

دیدگاه‌ها