کد خبر : 2076510 | 22 مهر 1403 ساعت 12:52 | 19.5K بازدید | 22 دیدگاه

کارل لوییس شاخ گذاشت و عکسش را پاره کرد

حرکت جنجالی اسطوره ورزش جهان علیه ترامپ

‌کارل لوئیس، قهرمان سابق دو و میدانی، در اقدامی جالب و به شکل متفاوت مخالفتش با دونالد ترامپ را ابراز کرد.

حرکت جنجالی اسطوره ورزش جهان علیه ترامپ

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس چهره‌ای شناخته شده در دنیای دو و میدانی است و بیش از این موفق شده از قهرمانی‌های بسیاری را به دست آورد و چندین مدال طلا در مسابقات المپیک را هم کسب کرده است.

او شب گذشته در فستیوال ترنتو اسپورت در ورزشگاه چیارا حضور پیدا کرد و سخنرانی‌اش برای هواداران زیادی که به شدت او را مورد تشویق قرار داده بودند را به این شکل آغاز کرد: "اولین تور اروپایی من در سال ۱۹۸۰ در ایتالیا بود و من رابطه بسیار خوبی با این کشور دارم. پیش از این موفق شده بودم قهرمانی‌های بسیاری را در ایتالیا به دست آورم."

2094242

اما نمایش اصلی زمانی آغاز شد که تصاویری از چهره‌های سرشناس آمریکایی مقابل این دونده سابق قرار داده شد و از او خواستند که درباره آنها نظر بدهد.

لوئیس که همیشه به تلاش‌هایش برای حفظ حقوق شهروندی و از بین بردن تبعیض و نژادپرستی به خصوص در بین ورزشکاران معروف بوده با عکسی از ترامپ روبرو شد که در حال حاضر نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

2094243

او سپس درخواست یک خودکار کرد و دو شاخ روی پیشانی رئیس جمهور سابق آمریکا کشید که با استقبال تماشاگران هم روبرو شد و خطاب به آنها گفت: "فکر می‌کنم همه ما موافق باشیم که این‌طوری بهتر است" و سپس عکس ترامپ را پاره کرد و تکه‌هایش را روی صحنه پرتاب کرد.
این اتفاق در حالی رخ داد که دقایقی بعد عکسی از کامالا هریس به عنوان نماینده حزب دموکرات و رقیب ترامپ در انتخابات پیش رو به او نشان داده شد و لوئیس در واکنش به این عکس گفت: "این تاریخ است. ما در کنار هم در این شرایط پیش خواهیم رفت و از این لحظات حساس عبور می‌کنیم."

دیدگاه‌ها