کد خبر : 2076509 | 22 مهر 1403 ساعت 12:47 | 14.6K بازدید | 16 دیدگاه

قطع بازی به‌خاطر شعارهای نژادپرستانه

اتفاق خجالت‌آور جدید در ورزشگاه اتلتیکو

در بازی دیروز بین یوتیوبرهای اسپانیا و فرانسه در ورزشگاه متروپولیتانوی مملو از تماشاگر، بازی به دلیل شعارهای نژادپرستانه قطع شد.

اتفاق خجالت‌آور جدید در ورزشگاه اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بازی استریمرهای اسپانیایی و فرانسوی به دلیل شعارها علیه بازیکنان رنگین پوست فرانسه و درگیری یکی از فرانسوی‌ها با هوادران پشت دروازه شمالی متوقف شد.

نیمه دوم بازی در متروپولیتانو بین اسپانیا و فرانسه در حال انجام بود که یکی از بازیکنان فرانسه به داور اشاره کرد که هواداران پشت دروازه با دادن شعارهای نژادپرستانه و ژست میمون او را به تمسخر گرفته‌اند. او به شدت عصبانی بود و سپس فرانسوی‌ها زمین را ترک کردند. شرایط به گونه‌ای بود که حتی یکی از بازیکنان رنگین پوست تیم اسپانیا به گریه افتاد.

2094239

سه بازیکن فرانسه نیز با تقبیح رفتار گروهی از هواداران، به جایگاه پشت دروازه نزدیک شدند و تماشاگران را عامل اصلی این حادثه معرفی کردند. جو برای دقایقی پرتنش شد ولی در نهایت بازی از سر گرفته شد و اسپانیا توانست 2-0 برنده شده و قهرمان جام استریمرهای اروپا شود.

ورزشگاه اتلتیکو اخیرا در دربی مادرید نیز شرایطی جنجالی را تجربه کرد. پرتاب اشیای مختلف به سمت تیبو کورتوا باعث شد بازی برای نیم ساعت متوقف شود. هواداران اتلتیکو در این دربی و دربی‌های گذشته نیز به سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس متهم شده‌اند.

2094238

دیدگاه‌ها