کد خبر : 2076508 | 22 مهر 1403 ساعت 12:43 | 6.7K بازدید | 5 دیدگاه

شاگردان بنتو به دنبال زنده نگه‌داشتن شانس صعود

مأموریت سخت شگفتی‌ساز گروه ایران در تاشکند

تیم ملی امارات برای دیدار حساس مقابل ازبکستان، امروز راهی تاشکند خواهد شد.

مأموریت سخت شگفتی‌ساز گروه ایران در تاشکند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امارات (معروف به «الأبیض») امروز، یکشنبه، عازم تاشکند خواهد شد تا روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی در ورزشگاه بنیادکار به مصاف تیم ملی ازبکستان برود. این دیدار در چارچوب دور چهارم مرحله مقدماتی آسیا برای صعود به جام جهانی 2026 برگزار می‌شود.

امارات که در دور نخست توانسته بود با نتیجه سه بر یک از سد قطر گذشته و نخستین شگفتی‌سازی در گروه ایران را به ثبت برساند، در ادامه با یک گل برابر شاگردان قلعه‌نویی تن به شکست داد و سپس تساوی ناامیدکننده‌ای را مقابل کره‌شمالی تجربه کرد.

روزنامه البیان نوشته است: تیم ملی امارات تمرینات خود را عصر روز گذشته، در ورزشگاه دانشگاه نیویورک ابوظبی به پایان رساند و حالا آماده این دیدار حساس است. قرار است «الأبیض» تمرین نهایی خود را فردا دوشنبه در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه، زیر نظر پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی خود، برگزار کند.

بنتو در این تمرین، آخرین تغییرات را در ترکیب و تاکتیک تیم ایجاد خواهد کرد تا تیمش با آمادگی کامل برای کسب پیروزی به میدان برود؛ به خصوص پس از تساوی ناامیدکننده ۱-۱ در دیدار دور سوم مقابل کره شمالی که پنج‌شنبه گذشته در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار شد. پس از این بازی، تیم ملی به ابوظبی بازگشت تا تمرینات خود را پشت درهای بسته ادامه دهد.

در دیدار مقابل ازبکستان، تیم ملی امارات غیبت مدافع خود، کوامی کویدو، را به دلیل محرومیت ناشی از دریافت دو کارت زرد تجربه خواهد کرد. کویدو در بازی اخیر مقابل کره شمالی کارت زرد گرفت و به همین دلیل در این مسابقه غایب خواهد بود.

دیدگاه‌ها