کد خبر : 2076505 | 23 مهر 1403 ساعت 02:23 | 4.4K بازدید | 5 دیدگاه

همه رکوردها برای بارسا

صدرنشین در همه جا: فلیک چه تیمی ساخته!

تیم بارسلونا از هر نظر قدرت اول و صدرنشین لالیگا در فصل جاری است. تیمی با بیشترین گل، شوت به دروازه و کرنر.

صدرنشین در همه جا: فلیک چه تیمی ساخته!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شروع بسیار مثبتی در فصل جاری داشته و هانسی فلیک یک مثلث بسیار ترسناک در حمله شکل داده است. گواه این موضوع این است که بارسا در بسیاری از رکوردهای کلیدی، برتری دارد: صدرنشین در گلزنی، شوت‌زنی به دروازه و داخل چهارچوب، ضربه به تیر، ضربات کرنر، مالکیت توپ و....

کاتالان‌ها بیشترین گل زده را در لالیگا دارند و در مجموع آنها 28 گل یعنی 9 بیشتر از رئال مادرید به ثمر رسانده‌اند. آبی و اناری‌ها با لواندوفسکی، رافینیا و یامال دارای مثلث شگفت‌انگیزی هستند که به گل‌های زیاد در هر بازی عادت کرده‌اند. در واقع، آنها به طور متوسط ​​3 گل در هر مسابقه می‌زنند. این 28 گلی که در بارسا جشن گرفته شده، حاصل شانس نیست. کاتالان‌ها با 65 شوت و 11 شوت در تیرک دروازه نیز صدرنشین هستند.

2094234

و باز هم این آمار به این موضوع مربوط می‌شود که بارسلونا تیمی است که در این دو ماه اول رقابت‌ها بیشترین ضربه کرنر را زده است. آنها 56 ضربه کرنر ارسال کرده‌اند که سه ضربه بیشتر از بتیس است.

در هر بازی مالکیت توپ بالاتر می‌رود
رکورد دیگری که در آن کاتالان‌ها صدرنشین هستند، مالکیت است. آنها به طور متوسط 67.65 درصد مالکیت توپ و میدان را دارند و این آمار در سه دیدار اخیر برجسته‌تر شده است: در مقابل ختافه به 78 درصد رسیدند. برابر اوساسونا به 75 درصد در آخرین بازی برابر آلاوس نیز 72 مالکیت را داشتند.

2094235

بارسا در آفسایدها نیز پیشتاز است. فقط در 9 بازی لیگ، بازیکنان بارسا 62 بار در آفساید گرفتار شده‌اند با میانگین 6.89 در هر بازی. یک رکورد در لالیگا، بسیار دورترویارئال و بتیس با متوسط 4.5 و 4.8 آفساید قرار دارند.

دیدگاه‌ها