کد خبر : 2076489 | 22 مهر 1403 ساعت 11:50 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

پوچتینو:

هدف ما درخشش آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۶ است

مائوریسیو پوچتینو در اولین حضورش روی نیمکت تیم ملی آمریکا به پیروزی رسید.

هدف ما درخشش آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۶ است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر روبروی تیم ملی پاناما به میدان رفت و موفق شد با ارائه یک نمایش خوب و تحسین برانگیز با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم و در این بازی به پیروزی برسد که اتفاق مهم و خاصی برای پوچتینو بود.

جدایی گرگ برهالتر از این تیم باعث شده بود که مدیران فوتبال آمریکا در آستانه میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۶ به دنبال انتخاب یک مربی بزرگ و درجه یک باشد تا بتواند نتایج خوبی را در این مسابقات به دست آورند و در نهایت با پوچتینو برای قبول این کار به توافق رسیدند و این اولین حضور او روی نیمکت تیم ملی این کشور بود.

این سرمربی آرژانتینی بعد از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: "شاهد یک عملکرد بسیار حرفه‌ای از بازیکنان آمریکا در زمین در جریان این بازی برابر پاناما بودیم. کم کم با همدیگر پیش می‌رویم و یک تیم خوب را می‌سازیم. هدف ما جام جهانی ۲۰۲۶ است و برای کسب یک نتیجه خوب و قابل قبول در این مسابقات با تمام وجود تلاش خواهیم کرد."

آمریکا به همراه کانادا و مکزیک میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۶ را بر عهده دارد و کسب نتایج درخشان در این مسابقات و حضور در مرحله حذفی از اهمیت بسیار زیادی برای مدیران فوتبال این کشور برخوردار است و پوچتینو هم به خوبی از این موضوع باخبر است.

دیدگاه‌ها