کد خبر : 2076485 | 22 مهر 1403 ساعت 11:01 | 640 بازدید | 0 دیدگاه

شکست همدم‌جو در دیدار رده‌بندی کاراته جهانی

نماینده کاراته جوانان کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی مسابقات جهانی رده‌های پایه از دستیابی به مدال بازماند.

شکست همدم‌جو در دیدار رده‌بندی کاراته جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز چهارم رقابت‌های کاراته رده‌های پایه قهرمانی جهان، امروز (شنبه) با برگزاری دیدار رده‌بندی اوزان رده سنی جوانان پیگیری شد و ابوالفضل همدم‌جو نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفی از رومانی از دستیابی به مدال بازماند.

ابوالفضل همدم‌جو در دیدار رده‌بندی وزن 61- کیلوگرم مقابل «الکساندر نئاگو» از کشور رومانی 4 بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد تا دستش از رسیدن به مدال برنز خالی بماند. همدم‌جو پیش از این و برای رسیدن به دیدار رده‌بندی بر حریفانی از لوکزامبورگ، مجارستان، ترکیه و یونان پیروز شده و به دور نیمه نهایی راه یافت و در حالی که یک گام تا فینال فاصله داشت نتیجه را به حریفی از کشور میزبان واگذار کرد.

روز جمعه در رقابت‌های رده سنی نوجوانان نیز محمد عبدالهی، امیرعلی تیموری، پارمیس علیپور و ساغر جندقی چهار نماینده اعزامی کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از دور مسابقات کنار رفته بودند.

در رقابت‌های روز پایانی نیز، فردا (یکشنبه) دیدارهای نهایی و رده‌بندی رده سنی امید برگزار خواهد شد و در دیدار رده‌بندی وزن 50- کیلوگرم، یلدا نقی بیرانوند و «ریم دوآری» از کشور مراکش رو در روی هم قرار خواهند گرفت. در وزن 55- کیلوگرم نیز فاطمه زهرا سعیدآبادی ساعت 14:35 برای کسب مدال طلا به مصاف «منتال الهواری» از مصر خواهد رفت.

سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان از روز چهارشنبه 18 مهر ماه با شرکت هزار و 997 کاراته‌کا از 113 کشور در شهر ونیز ایتالیا آغاز شده است.

دیدگاه‌ها