کد خبر : 2076484 | 22 مهر 1403 ساعت 11:02 | 20.2K بازدید | 18 دیدگاه

نقشه جدید بارسا: فقط مجانی بازیکن می‌خریم

مدیران بارسلونا قصد دارند برای به خدمت گرفتن بازیکنانی که قراردادشان در تابستان آینده به اتمام می‌رسد اقدام کند.

نقشه جدید بارسا: فقط مجانی بازیکن می‌خریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نتوانست در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته بازیکنانی که مد نظر مدیران این باشگاه و همچنین هانسی فلیک بودند را به خدمت بگیرد و تنها دنی اولمو به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

این اتفاق باعث شد که بسیاری از هواداران این تیم نسبت به سیاست‌های باشگاه اعتراض داشته باشند اما رعایت قانون فرپلی مالی ۱:۱ تعیین شده از سوی لالیگا باعث شد که آنها جای دیگری جز این نداشته باشد ولی حالا به نظر می‌رسد که راهکار جدیدی را برای تقویت این تیم در پنجره تابستانی سال آینده پیدا کرده‌اند.

روزنامه اسپورت خبر داده است که خوان لاپورتا و دکو و همچنین دیگر مدیران این باشگاه از استعدادیاب‌ها و دپارتمان نقل و انتقالات بارسا خواسته‌اند که تمامی بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد را به دقت زیر نظر داشته باشند تا بتوانند برای جذب آنها در پنجره تابستانی به صورت رایگان اقدام کنند.

به طور مثال، یکی از این بازیکنان توماس پارتی است که قراردادش در پایان فصل جاری با آرسنال به پایان می‌رسد و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با این باشگاه نیست و بارسلونا معتقد است که او می‌تواند به بهبود شرایط این تیم در فصل آینده کمک کند و قصد دارد به صورت جدی برای جذب او که بازیکن آزاد به حساب می‌آید وارد عمل شود.

دیدگاه‌ها