کد خبر : 2076480 | 22 مهر 1403 ساعت 10:47 | 20.1K بازدید | 18 دیدگاه

آغاز جست‌وجوی سیتی

ادعای عجیب اما جذاب: آرتتا جانشین پپ می‌شود!

میکل آرتتا در فهرست گزینه‌های اصلی منچسترسیتی برای جانشینی پپ گواردیولا قرار دارد.

ادعای عجیب اما جذاب: آرتتا جانشین پپ می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پپ گواردیولا با باشگاه منچسترسیتی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بسیاری معتقد هستند که این آخرین فصل حضور او روی نیمکت این تیم است و این مربی اسپانیایی قصد دارد پس از پایان این فصل به دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد خاتمه دهد.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در چند هفته اخیر مدعی شده بودند که گواردیولا گزینه اصلی اتحادیه فوتبال این کشور برای نشستن روی نیمکت سه شیرها است و خودش هم تمایل دارد که مربیگری در سطح ملی را تجربه کند و امیدوار است که بتواند طلسم ناکامی انگلیس در کسب جام قهرمانی را پایان ببخشد.

2084117

همین موضوع باعث شده است که سیتی هم به صورت جدی گزینه‌هایی را برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده و پس از جدایی گواردیولا مورد بررسی قرار دهد و حالا اتلتیک خبر بسیار جذابی را درباره یکی از گزینه‌های اصلی مدیران این باشگاه برای فصل آینده منتشر کرده است.

اتلتیک مدعی شده است که سیتی از مدت‌ها قبل شرایط آرتتا را به صورت جدی زیر نظر داشت و حتی در بازه زمانی‌ای که او در هدایت آرسنال به مشکل خورده بود و نتایج چندان خوبی نمی‌گرفت هم معتقد بود که او می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای نشستن روی نیمکت این تیم باشد و این مربی اسپانیایی هم در طول زمان با کسب نتایج درخشان موضوع را ثابت کرد.

2084115

سرمربی فعلی آرسنال حالا به یک گزینه بسیار درجه یک و درخشان برای سیتی تبدیل شده و با توجه به سابقه‌ای که در نشستن روی نیمکت این تیم دارد با شرایط و فرهنگ این باشگاه هم به خوبی آشنا است و می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای جانشینی گواردیولا باشد.

بولت پرسپولیساما علاقه آرتتا به آرسنال و عملکرد خوبی که روی نیمکت این تیم داشته است شاید باعث شود که خود او و همچنین مدیران این باشگاه تمایل به قطع همکاری نداشته باشند و این موضوع بدون شک کار سیتی را برای به دست آوردن او بسیار سخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها