کد خبر : 2076470 | 22 مهر 1403 ساعت 09:50 | 13.9K بازدید | 5 دیدگاه

پیش‌بینی عجیب: انگلیس سال‌ها قهرمان می‌شود

لی کارزلی معتقد است که تیم ملی انگلیس می‌تواند مانند تیم ملی اسپانیا برای چندین سال سلطه کاملی بر فوتبال دنیا داشته باشد.

پیش‌بینی عجیب: انگلیس سال‌ها قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کارزلی پس از تصمیم گرت ساوت‌گیت برای جدایی از تیم ملی انگلیس پس از کسب دوم عنوان نایب قهرمانی متوالی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم را بر عهده گرفت و امیدوار است که بتواند به آنها در کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو کمک کند.

باخت برابر تیم ملی یونان در مرحله گروهی از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا باعث شده است که بار دیگر فشارها روی ستاره‌های انگلیسی و سرمربی موقت این تیم افزایش پیدا کند ولی به نظر می‌رسد که او به درخشش بازیکنانش بسیار امیدوار است و باور دارد که آنها می‌توانند بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارد و به طلسم ناکامی سه شیرها در کسب عنوان قهرمانی پایان دهند.

2094189

کارزلی در این باره به خبرنگاران گفت: "اگر به آن تیم ملی اسپانیا که در رده‌های پایین‌تر همگی با هم رشد کردند و بالا آمدن و سپس به تیم ملی بزرگسالان رسیدند و موفقیت‌های بسیاری را به دست آوردند فکر کنید، متوجه می‌شوید که ما هم پتانسیل انجام چنین کاری را داریم.

در گذشته بسیار به رسیدن به چنین جایگاهی نزدیک بودیم و شاید اگر کمی خوش شانس بودیم یا باور بیشتری به این تیم داشتیم می‌توانستیم آن را به واقعیت تبدیل کنیم. می‌دانم آخرین باری که جامی را به دست آوردیم در سال ۱۹۶۶ بوده است و بنابراین باید بیشتر تلاش کنیم و نگاهی متفاوت داشته باشیم تا بتوانیم دوره‌ای را مانند تیم ملی اسپانیا تجربه کنیم."

دیدگاه‌ها